حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

قصد دشمنان در اتفاقات اخیر به چالش کشیدن اقتدار و سربلندی ملت بود/ دشمن فوت اتفاقی یک خانم را دستاویز رسانه‌های خود قرار داد

  • کد خبر : 3935
  • 23 آذر 1401 - 10:47
قصد دشمنان در اتفاقات اخیر به چالش کشیدن اقتدار و سربلندی ملت بود/ دشمن فوت اتفاقی یک خانم را دستاویز رسانه‌های خود قرار داد
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در اتفاقات اخیر دشمن از برخی مشکلات جامعه سوء استفاده کرد، گفت: دشمنان تلاش کردند با اغتشاش و آشوب، واقعیت اقتدار و سربلندی و پیروزی مردم را به چالش بکشند.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در نشست روشنگری و هم اندیشی مدیران و کارکنان ادارات استان که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد اظهار داشت: شهیدان این استان در راه آزادی این انقلاب جان خود را نثار کردند و هر کدام درس های فراوانی به ما دادند.

وی گفت: ما چند مدت است که درگیر آشوب ها و مشکلاتی هستیم که به تبع استان کُردستان نیز درگیر آن بوده ولی باید دید که منشاء این آشوب ها در کجاست؟

وی افزود: قاعده ی عقلی و بین المللی می گوید که برای هر چیزی دلایلی باید وجود داشته باشد که تاکنون هیچ کدام از آنهایی که اغتشاشات را راه انداختند هیچ دلیل در مورد فوت ژینا امینی نداشتند.

سردار نقدی ادامه داد: دشمن یک قتل بدون دلیل راه انداخت و مردم را تشویق کردند تا بر علیه این انقلاب بایستند تا اینگونه به اهداف شوم خود برسند.

وی گفت: کومله و دموکرات که اسم خودشان با قتل و جنایت آمیخته است این روزها دایه ی عزیزتر از مادر شده اند و جنایت خود را که یک روز در حق یک زن کُرد به نام شهیده فاطمه اسدی انجام دادند را فراموش کرده و شعار زن زندگی آزادی را سر می دهند.

وی افزود: آمریکا که با فشار یک دکمه در بمباران هیروشیما در جنایت هزاران نفر به شکل های مختلف نقش داشته است علیه جمهوری اسلامی ایران، ما را مدعی قتلی کرده است که به دروغ در حقمان روا داشتند.

سردار نقدی ادامه داد: امروز جنایتکاران عزادار فوت خانمی شده اند که به مرگ طبیعی فوت کرده است و این ماجراها را بار آوردند چون مرگ ژینا امینی دلیل آنها نبود بلکه دلیلشان این است که به اهداف شوم خود برسند.

وی با اشاره به ماجرای اصلی و حقیقی دشمن علیه ایران گفت: جهان در آستانه تغییر هندسه ی قدرت است و آمریکا در طول ۴۰ سال گذشته در همه ی مولفه های قدرت در حال افول بوده است و به آنجایی رسیده است که در افغانستان رسوایی هایی که همه شاهد آن هستیم را به بار آورد و از افغانستان فرار کرد.

سردار نقدی اضافه کرد: قدرت مهم دیگر آمریکا قدرت اقتصادی بود که قدرت دوم جهان با آن ۵۰ درصد فاصله داشت اما حال نه تنها بر سر بسیاری از مسائل با چین رایزنی می کند به خام فروشی نفت و زغال سنگ روی آورده و رتبه ی یک زغال سنگ در جهان را کسب کرده و این برای آمریکا نشانه ی حقارت است کفگیر اقتصادیشان به ته دیگ خورده است.
وی خاطر نشان کرد: در مولفه ی قدرت سیاسی آمریکا حرف اول دنیا را میزند اما در طول این ۴۰ سال تمام اهداف آنها شکست خورد در حالی که کشور ایران در طول این ۴۰ سال به ارتقاء لازم در سطح جهانی رسیده است.
وی گفت: واقعیت قدرت انکارناپذیر ایران در سطح جهان است و همین دلیلی است که دشمن امروز با شکست در همه ی مولفه ها با دروغ به رسانه ها و ایجاد جنگ روانی و با ۳۰۰ شبکه ی ماهواره ای روی آورده اند تا بدین شکل این انقلاب و این کشور را شکست دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران افزود: دشمن دیگر حرفی برای زدن ندارد و همه جوره شکست خورده است و در این باره به هر عنوانی دست می زند تا برای نجات خود استفاده کند اما باید این را دانست که سر منشاء تمام این اغتشاشات سرویس جاسوسی است که زیر نظر آمریکا، اسرائیل، انگلیس و عربستان است و اینها همگی مردم را علیه ایران وا داشته اند ولی باید بدانیم که هر آنچه که رسانه ها می گویند قطعاً دروغ است و باید هدف آنها را در این حوزه شناسایی کنیم.

وی عنوان داشت: بودجه ی عمرانی استان کُردستان در رتبه ی ۱۳ قرار دارد و این یعنی پیشرفتی که در سایه ی این انقلاب برای این ملت رقم خورده است.

وی در پایان گفت: ایران در مدار اقتدار و قدرت قرار دارد و بازتاب دشمن در رسانه ها یک حبابی بیش نیست و ما نباید از مسیری که برای رسیدن به هدف متعال در پیش گرفته ایم دلسرد شویم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=3935
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.