حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
معاون سیاسی استاندار کردستان:

 فلسطین نماد همبستگی امت اسلامی است

  • کد خبر : 31647
  • 16 فروردین 1403 - 7:13
 فلسطین نماد همبستگی امت اسلامی است
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی در بین مسلمانان جهان علیه توطئه استکبار جهانی است.

 مهدی رمضانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، فلسطین را نماد همبستگی و اتحاد امت اسلامی در بین مسلمانان دانشت و اظهار داشت: وحدت در بین مسلمانان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین ضربه سنگینی برای رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی است.

 وی بیان داشت: حمایت از فلسطین و قدس به تعبیر مقام معظم رهبری از عمق اعتقاد ما نسبت به اسلام و معارف نجات‌بخش و سعادت آفرین آن است؛ لذا در این راه ما تا آخرین قطره خون و تاآخرین‌نفس ایستاده‌ایم و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از زبانمان نخواهد افتاد.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: راهپیمایی روز قدس پیامی است برای رژیم غاصب و کودک کوش فلسطین و هم‌پیمانانشان تا هرگز فراموش نکنند که مردم مسلمان در هر کجای این جهان که باشند در مورد فلسطین بی‌توجه نخواهند بود و اگر ظلم و ستم در کشوری نسبت مسلمانی صورت بگیرد اگر در همان مرز جغرافیایی کشور قرار نمی‌گیرد؛ بلکه با اعتراض تمام کشورهای مسلمان مواجه می‌شود.

 وی افزود: این رژیم نامشروع در سایه حمایت و کمک مدعیان حامی حقوق بشر در آمریکا و اروپا به هر جنایتی علیه مردم مظلوم فلسطین و زنان و کودکان در غزه دست می‌زدند که در این میان حمایت از این مردم مظلوم بر هر مسلمانی در هر گوشه از این جهان واجب است.

 وی روز قدس را یکی از مناسبت‌های استراتژیک مسلمانان در جهان اسلام برشمرد و بیان داشت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین ایستادگی در برابر ظلم ظالم علیه مظلوم است.

 رمضانی افزود: وقتی که تلاش‌ها در مسیر آزادسازی فلسطین در بین مردم مسلمان جهان مشترک می‌شود و همگان در این مسیر با ایثار و فداکاری گام بر می‌دارند خون مجاهدین از قومیت‌ها و مذاهب مختلف شیعه و سنی با یکدیگر در این مسیر درهم‌آمیخته می‌شود، و قطعاً همین خون‌های ریخته است که به نماد و عوامل وحدت در بین مسلمانان بر علیه دشمن تبدیل می‌شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31647
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.