حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
در نشست مجمع استادیاران صالحین؛

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با علما و روحانیون استان کردستان دیدار نمود

  • کد خبر : 14231
  • 03 مرداد 1402 - 13:37
فرمانده سپاه بیت‌المقدس با علما و روحانیون استان کردستان دیدار نمود
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در دیدار با روحانیون و علمای اهل سنت و اهل تشیع استان کردستان در جلسه هماهنگی حلقه‌های صالحین بسیج با عنوان نشست مجمع استادیاران صالحین، دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، پیش از ظهر امروز سردار امان الله گشتاسبی در دیدار با روحانیون و علمای اهل سنت و اهل تشیع استان کردستان در جلسه هماهنگی حلقه‌های صالحین بسیج با عنوان نشست مجمع استادیاران صالحین، دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اظهار کرد: کار مجمع استادیاران مقدس و حرکت آن در مسیر دین و ارزش های اسلامی است.

وی با بیان اینکه از خودگذشتگی، شیوه شهدای کربلا برای حراست و حفاظت از دین مبین اسلام بود، افزود: مبارزه با تحریف دشمنان یکی از اقدامات مجمع استادیاران باشد چرا که دشمنان امروز به وسیله رسانه هایی که در اختیار دارند در صدد وارونه جلوه دادن خدمات ارزنده نظام اسلامی هستند.

نمانیده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: استادیاران، خدمات نظام اسلامی در بخش‌های مختلف را برای مردم بازگو کنند تا دشمن این خدمات را کمرنگ نکند.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی، ایجاد تردید و شک در افکار عمومی و به خصوص جوانان از دیگر دسیسه های دشمنان است و ضرورت دارد استادیاران مقابله با این موضوع را در دستور کار خویش قرار دهند.

وی یادآور شد: تخریب و اهانت به مقدسات، قرآن، امام حسین(ع) و مکتب ما یکی دیگر از برنامه های دشمنان است که باید با آن مقابله شود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14231
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.