حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

فتنه ۱۴۰۱ با هدف جلوگیری از روند پیشرفت علم و فناوری کشور راه افتاد

  • کد خبر : 3367
  • 08 آذر 1401 - 8:13
فتنه ۱۴۰۱ با هدف جلوگیری از روند پیشرفت علم و فناوری کشور راه افتاد
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پیشرفت علمی ما در ابعاد مختلف در جهان شاخص است و دشمنان با هدف جلوگیری از روند پیشرفت و توسعه کشورمان دست به ایجاد این فتنه زدند و کلاس های درس در مدارس و دانشگاه ها را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار کردتودی، سردار سید صادق حسینی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از فعالان اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی استان و طرح شهید رهنمون در سنندج اظهار کرد: تلاش گروه های جهادی پزشکی در نقاط مختلف استان قابل تقدیر است.

وی افزود: خدمت بی منت و عاشقانه بسیجیان عضو گروه های جهادی به عنوان ذخیره ای برای آخرت آن ها محسوب شده و از تلاش این بزرگواران تقدیر و تشکر داریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در پنجم آذرماه امسال اظهار داشت: استوار بر عقیده و مرام بسیج، قدردانی از خود، حرکت رو به جلو، روشن بینی، آمادگی عملی و مراقبت از نفوذ دشمن در مجموعه های خودی از جمله سفارشات رهبر معظم انقلاب به همه ما بسیجیان است.

سردار حسینی افزود: توان قدرت دروغگویی دشمن فوق‌العاده است و ما بسیجیان باید در مقابل این دروغگویی ها روشن بینی خود را افزایش دهیم و آمادگی عملی خود را حفظ کنیم و غافل گیر نشویم.

وی خاطرنشان کرد: مراقب نفوذ دشمن در مجموعه های خودی باشیم چرا که ما یک جنگ سخت عقیدتی با دشمن داریم و به مبانی عقیدتی ما مسلمانان حمله شده است.

با ایستادگی و تشخیص درست ملت و رهبری عالمانه شاهد خنثی شدن توطئه دشمنان هستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود به اقدامات دشمنان در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: تخریب اموال عمومی، خشونت، ترور اقشار مختلف مردم، استفاده از اسلحه جنگی و نشر هزاران خبر دروغ برای انحراف افکار عمومی از جمله توطئه هایی بود که طی این چند هفته علیه ملت ایران به کار بردند.

سردار حسینی افزود: پیشرفت علمی ما در ابعاد مختلف در جهان شاخص است و دشمنان با هدف جلوگیری از روند پیشرفت و توسعه کشورمان دست به ایجاد این فتنه زدند و کلاس های درس در مدارس و دانشگاه ها را مورد هدف قرار دادند.

وی اعلام کرد: جلسات و کارگاه های متعددی با هزینه سازمان جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونسیتی برای تعدادی افراد در کشورهای مختلف برگزار شد تا آمادگی لازم را برای ایجاد و لیدری این فتنه بزرگ بر عهده داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: امروز شما بسیجیان هم پرچمدار مقاومت، علم و فناوری و درمان هستید و تلاش هایتان شایسته والاترین تقدیرهاست.

وی افزود: دشمن بی هویت در مقابل ما ایستاده است و بدون شک راه به جایی نخواهند برد.

فریدون عبدالملکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: همواره قدردان خدمات بسیجیان هستیم که با خلوص نیت به اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف کشور خدمت ارائه می کنند

وی افزود: بسیجیان جامعه پزشکی کردستان در ۲۱ فعالیت جهادی در طول سال به ارائه خدمت بی منت به مردم در مناطق محروم استان پرداخته اند و این روند خیرخواهانه همچنان ادامه دارد.

در پایان این مراسم نیز از فعالان اردوهای جهادی بسیج جامعه پزشکی و طرح شهید رهنمون تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=3367
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.