حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

فال روزانه یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲

  • کد خبر : 26809
  • 24 دی 1402 - 11:14
فال روزانه یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲

فال روزانه ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. آرزوی دیرینه‌ای در سر دارید، اما به رغم تلاش‌های بسیار، به این آرزو نرسیده‌اید. این شرایط در سال تولدتان تغییر می‌کند و فرصتی برای دستیابی به آرزوهای‌تان پیدا می‌کنید. زمستان بسیار پرکاری را در پیش […]

فال روزانه ۱۴۰۲/۱۰/۲۴

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. آرزوی دیرینه‌ای در سر دارید، اما به رغم تلاش‌های بسیار، به این آرزو نرسیده‌اید. این شرایط در سال تولدتان تغییر می‌کند و فرصتی برای دستیابی به آرزوهای‌تان پیدا می‌کنید. زمستان بسیار پرکاری را در پیش رو دارید. کارهای دشوار را انجام دهید و مطمئن باشید مزد تلاش‌های خود را دریافت می‌کنید. به فروردین سال آینده که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های درخشان به دیار خود باز گردید. اردیبهشت سالی که از راه می‌رسد را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه خطری در کمین شماست. خرداد سال آینده که از راه رسید، سایه همای سعادت روی سر شما میفتد. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. اَمرداد سال آینده با عشقی آتشین روبه‌رو خواهید شد. به صلاح شماست که مواظب احساسات خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. تغییر مهمی در شهریور سال آینده ایجاد می‌شود. پذیرای این تغییر باشید و سبک جدیدی را در زندگی شروع کنید. مهر سال آینده با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی را به بهانه‌ای برای ایجاد رفاقتی بلندمدت تبدیل کنید. آبان سال آینده زمان حساسی برای شماست. در این ماه موقعیتی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر سر راه شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه یکشنبه 24 دی 1402 | فال امروز | Daily Omen

دکتر مهدی جعفری_F پلاس

 امروز برخلاف همیشه، احساس بی‌ارادگی می‌کنید و در این فکر هستید که کنترل اوضاع از اختیار شما خارج شده است، به هر قیمتی که شده به این احساس خاتمه دهید و نبض زندگی را در دست بگیرید.   به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش‌رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی‌توانید حساب ‌باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید. انسان حق‌به‌جانبی هستید و فکر می‌کنید که همیشه حق با شماست،‌ قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کند، تغییر روحیه دهید و به نظرات دیگران احترام بیشتری بگذارید.  فرصتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را پیش اهل منزل سپری کنید.  مدتی است که احساس می‌کنید روزگار از در ناسازگاری با شما وارد شده است. جایی برای نگرانی نیست، زیرا این شرایط تغییر می‌کند و دنیا به کام شما خواهد شد.  عادت ناپسندی دارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، در اولین فرصت این عادت ناپسند را کنار بگذارید. در غیر این صورت با ادامه رفتارهای ناپسند، دوستان و آشنایان از شما دوری خواهند کرد.

فال روزانه یکشنبه 24 دی 1402 | فال امروز | Daily Omen

انسان شو‌خ‌طبعی هستید، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید. امروز قرار است برای دیدار یکی از آشنایان به منزل وی بروید. در این دید و بازدید حسابی به شما خوش می‌گذرد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در کنار دوستان و اعضای فامیل گل بگویید و گل بشنوید.  به محبوب خوش‌قدوبالایی نرد عشق باخته‌ا‌ید، اما شهامت ندارید تا پا پیش بگذارید و عشق خود را به دلدار عیان سازید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید. اگر حواستان به گذر زمان نباشد، سرتان به انجام کارهای پیش‌پاافتاده بند می‌شود و فرصت‌های مهمی را از دست می‌دهید. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق ‌زندگی‌تان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق ‌زندگی‌تان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.  حرف دلتان را به زبان نمی‌آورید و همیشه از در تعارف و رودربایستی با اطرافیان سخن می‌گویید. این روحیه را کنار بگذارید و صراحت کلام در پیش بگیرید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی 1402 | فال امروز | Daily Omen

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. اعمال ‌نظرهای مستبدانه را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید که خودشان برای سرنوشتی که در پیش‌رو دارند تصمیم بگیرند. غمی در وجود نازنین شما لانه کرده و امروز حسابی غمگین و افسرده هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این غصه ماندگار نیست و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، غصه‌هایی که با آنها روبه‌رو هستید از بین می‌رود. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. محبت همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌ بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

فال روزانه یکشنبه 24 دی 1402 | فال امروز | Daily Omen

اهمیت زیادی به سلامت خود می‌دهید و مواظب جسم و جان خود هستید، این روحیه را ادامه دهید و به خطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیدا است. اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالی‌تان را ثبات بخشید. به لحاظ مالی خبرهای خوشی به دست شما می‌رسد و پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. شخصی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید. انسان مهربان و مردم‌دوستی هستید و از هر فرصتی برای عشق‌ورزی به اطرافیان بهره می‌گیرید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که محبت، محبت می‌‌آورد و عشقی که نثار اطرافیان می‌کنید روزی به شما باز خواهد گشت.  اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگی‌تان تجربه نمایید.  اجازه ندهید بی‌حوصلگی روز شما را خراب کند و روز را با نشاط به پایان برسانید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی 1402 | فال امروز | Daily Omen

از انجام کارهای مهم هراس دارید. قبل از اینکه این روحیه بیشتر از این جلوی پیشرفت شما را بگیرد، جای دلهره و ترس را با شجاعت و جسارت پر کنید. مصرف خوراکی‌های مضر و ناسالم را کنار بگذارید و سبک‌زندگی سالمی در پیش بگیرید. یکی از اطرافیان توقع‌ بی‌جایی از شما دارد، با این فرد صحبت کنید و با درمیان گذاشتن شرایط خود، از ایشان درخواست نمایید تا توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارد. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌ زندگی‌تان تجربه کنید. اهمیت زیادی به اعضای خانواده می‌دهید، اما مواظب باشید که این روحیه شما را ضعیف و خسته نکند. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و به انجام تفریح و سرگرمی جدیدی مشغول شوید. خبر غیر منتظره‌ای به دستتان می‌رسد. با اتفاق‌های غیرمنتظره کنار بیایید و اجازه ندهید این اتفاق‌ها شما را از مسیر دلخواهتان در زندگی دور کند. کارهای مهم را به فردا واگذار نکنید و از امروز به خودتان قول بدهید که از کارهای دشوار استقبال کنید و هرگز کار مهمی را به آینده موکول نکنید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی 1402 | فال امروز | Daily Omen

یکی از اطرافیان امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد داشت. به صلاح شماست که پولی به این فرد بدحساب، قرض ندهید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که به ایشان قرض خواهید داد را نمی‌بینید.  از حضور در جمع پرهیز می‌کنید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعیتان را گسترش دهید. یکی از آشنایان امروز از شما درخواستی دارد که از انجام آن ناتوان هستید. به این فرد قول پوشالی ندهید و از ایشان درخواست کنید توقع کمتری از شما داشته باشد. با شناخت نقاط ضعف و قدرت خود، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید. یکی از اعضای منزل در بستر بیماری افتاده است. تمامی تلاش خود را برای سلامتی ایشان انجام دهید. دیری نخواهد پایید که این فرد بهبودی کامل پیدا کند و محبتی که به ایشان کرده‌اید را پاسخ دهد. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه همسر یا عشق زندگی‌تان راهی خرید شوید و حسابی بازارگردی کنید. حواستان باشد که بیش از حد خرج نکنید و جانب احتیاط را نگه دارید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی 1402 | فال امروز | Daily Omen

از سلامت و شادکامی خود غافل نشوید و امروز بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید. یکی از آشنایان نیازمند کمک شماست. هر کاری از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. مطمئن باشید ایشان لطف شما را بدون پاسخ باقی نمی‌گذارد و در آینده‌ای نزدیک محبت‌هایتان را جبران می‌کند. گره‌ای در کارهای شما ایجاد شده است. برای حل این گرفتاری کوتاه نیایید و به هر قیمتی که شده آن را از سر راه بردارید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری میان شما واین فرد تبدیل شود. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. فردی صحبت‌های ناروایی را درباره شما با اطرافیان درمیان گذاشته، به همین دلیل مدتی است که اطرافیان رفتار خوبی با شما ندارند. دراولین فرصت این فرد را پیدا کنید و دلیل صحبت‌هایش را جویا شوید. احترام به آشنایان را فراموش نکنید و به خاطر داشته باشید راه نفوذ به قلب دوستان و اطرافیان از میان احترام و محبت می‌گذرد.

فال روزانه یکشنبه 24 دی 1402 | فال امروز | Daily Omen

کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید.  به لحاظ مالی روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال ولخرجی شما بسیار است، در چنین روزهایی بیشتر از همیشه حواستان را به خرج‌هایتان جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز قرضی بالا نیاورده باشید. روحیه مردم‌داری دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید، امروز از این روحیه برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید.  کارهای عقب‌افتاده را در زمان فراغت امروز انجام دهید. در آینده به گونه‌ای کار کنید تا کار ناتمامی روی دست شما باقی نماند. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.  اهل گفت‌و‌گو با اطرافیان نیستید و ناگفته‌های زیادی دارید. در اولین فرصت با فردی قابل اعتماد صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی 1402 | فال امروز | Daily Omen

 امروز احتمال زیادی وجود دارد که پولتان را خرج خرید کالاهای غیرضروری کنید. به فکر افزایش در‌آمد هستید، اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید. در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. روحیه سخاوتمندی دارید، با این حال اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با فردی که محرم راز شماست، درمیان بگذارید. مطمئن باشید که ایشان سنگ‌ صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما خواهد بود. فرصتی برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه فراهم می‌شود، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. احساس می‌‌کنید اطرافیان همانند سابق هوای شما را ندارند، اما این احساس شما کاملاً نادرست است و امروز اطرافیان حساب تحویلتان می‌گیرند. لطف دوستان و آشنایان را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت محبت اطرافیان را جبران کنید. کار زیاد نه‌تنها شما را خسته و افسرده کرده است، بلکه سلامتتان نیز به خطر افتاده و اگر این وضعیت را ادامه دهید قطعا گرفتار بستر بیماری خواهید شد. در نتیجه از امروز به خودتان اهمیت بیشتری بدهید و از سلامت وجود نازنین خود غافل نشوید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی 1402 | فال امروز | Daily Omen

سفری غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد، اما بهتر است که دور این سفر را خط بکشید، چرا که نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه خطری نیز در کمین شما است. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و پولی که انتظارش را نداشتید به حساب‌ بانکیتان واریز می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به فکر آینده باشید و مقداری از این پول را پس‌انداز کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند.  اجازه ندهید دخالت اطرافیان در زندگی شما کار دستتان بدهد و به گونه‌ای رفتار کنید که در آینده کسی جرات دخالت در کارهای شخصی شما را پیدا نکند. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری انجام دهید. میان شما و یکی از آشنایان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود. فردی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در پند و نصیحت با شما وارد می‌شود، به نفعتان است که نصیحت‌های این فرد را جدی بگیرید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی 1402 | فال امروز | Daily Omen

مواظب سلامتی‌تان باشید و با خوردن خوراکی‌های سالم و مفید، زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  عازم مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، اما مواظب باشید چرا که احتمال دارد یکی از کالاهای باارزش شما در این مسافرت گم شود. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده است. قبل از اینکه این دشمن آسیبی به شما وارد کند، وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. روحیه‌ای خوش‌برخوردی دارید و سخن‌ور خوبی هستید، اما این توانایی‌ها را نادیده می‌گیرید. ادامه این رویکرد نه‌تنها به صلاح شما نیست، بلکه زمینه انزوا و تنهایی شما را نیز فراهم می‌کند. در اولین فرصت از سخن‌وری خود بهره بیشتری بگیرید و در مهمانی‌ها رشته کلام را به دست بگیرید.   یکی از آشنایان حرف ناپسندی به شما می‌زند و این حرف زمینه ناراحتی‌تان را فراهم می‌‌کند، اما دنبال این حرف را نگیرید و با چشم‌پوشی از این رفتار ناپسند به ایشان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ و بزرگواری هستید. یکی از دوستان نیازمند کمک است اما این فرد به اندازه‌ای عزت‌نفس دارد که نمی‌خواهد از شما یا دیگران مستقیماً درخواست کمک کند. این دوست را شناسایی کنید و بدون اینکه عزت‌نفس ایشان خدشه‌دار شود، به وی کمک نمایید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی 1402 | فال امروز | Daily Omen

دغدغه‌های زیادی در زندگی دارید و اجازه داده‌اید که این دغدغه‌ها آرام و قرار شما را از بین ببرد، ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و رویکردی همراه با آرامش به زندگی داشته باشید.  فکر بکری به ذهن‌ شما خطور کرده و بر این باور هستید که انجام این فکر شما را به سود و ثروت چشمگیری خواهد رساند. این باور کاملا درست است. به هر قیمتی که شده زمینه اجرای این فکر بکر را فراهم کنید و مطمئن باشید که با موفقیت و پیشرفت فاصله چندانی ندارید. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آنها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آنها محکم کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا کار خلاقانه‌ای که مدت‌هاست به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید.  اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق، زمینه افسردگی‌تان را فراهم کند. غمی که به وجود نازنینتان نشسته را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار ناراحتی‌ها را زمین بگذارید.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26809
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.