حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

فال روزانه چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲

  • کد خبر : 21693
  • 17 آبان 1402 - 8:18
فال روزانه چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲

فال روزانه ۱۴۰۲.۰۸.۱۷ چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان. در سال تولدتان زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند. در نتیجه بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید و از موقعیت‌های چشمگیر، نهایت استفاده را ببرید. یکی از آشنایان در آذر امسال به کمک شما […]

فال روزانه ۱۴۰۲.۰۸.۱۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان. در سال تولدتان زندگی شما رونق بیشتری پیدا می‌کند. در نتیجه بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید و از موقعیت‌های چشمگیر، نهایت استفاده را ببرید. یکی از آشنایان در آذر امسال به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. مطمئن باشید لطف شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. به دی که رسیدید، تغییر مهمی در زندگی‌تان ایجاد می‌شود. با این تغییر کنار بیایید و مطمئن باشید همه چیز در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. بهمن امسال زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حسا‌‌ب‌های بانکی شما می‌شود. فروردین سال آینده را ا احتیاط سپری کنید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به اردیبهشت سال آینده که رسیدید، شرایطی برای مسافرت پیدا می‌کنید. مشکلی حقوقی در خرداد سال آینده راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و از اطرافیان کمک بگیرید. به اَمرداد سال آینده که رسیدید، عشقی آتشین به جان شما میفتد. مواظب احساسات خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد. مهر سال آینده با فرصتی برای تغییر شغل روبه‌رو می‌شوید. این فرصت را جدی بگیرید و از انجام تغییرات هراسی نداشته باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه چهارشنبه 17 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

رازی در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با یکی از اطرفیان در میان بگذارید. به صلاح شماست که رازداری پیشه کنید و سفره دلتان را پیش هیچ‌کس باز نکنید. امروز غرق خاطره روزهای خوش گذشته می‌شوید و خاطره‌های خوش این روزها ذهن شما را کاملاً مشغول می‌کند. فشارهای زیادی را تحمل می‌کنید و اعصابتان حسابی به هم ریخته است. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، کمی از فشارهای روحی خود بکاهید. برای مدتی به خودتان استراحت دهید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. قدر زمان را نمی‌دانید و اجازه می‌دهید لحظه‌های باارزش زندگی مانند برق و باد از جلوی چشم شما گذر کند، قبل از اینکه این وضعیت شما را از هم‌قطارانتان عقب بیندازد، اهمیت بیشتری برای گذر زمان قائل شوید و هر روز را بهتر از دیروز پشت‌سر بگذارید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

فال روزانه چهارشنبه 17 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامش‌تان بردارید. اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. مشکلی میان اعضای خانواده ایجاد شده که تنها به دست شما باز می‌شود. امروز زمان مناسبی است تا برای حل این مشکل پادرمیانی کنید و به اعضای خانواده ثابت نمایید که از هر فرصتی برای حل مشکلات اهل منزل بهره می‌گیرید. روز خوبی را برای عاشقی در پیش‌رو ندارید. در این شرایط بهتر است که همسر یا  عشق ‌زندگیتان را به حال خودش بگذارید و بیش از حد ایشان را تحت فشار قرار ندهید. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید.  بین شما و یکی از آشنایان دلخوری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده دل فردی که با وی مشاجره کرده‌اید را بدست آورید.

فال روزانه چهارشنبه 17 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. احتمال زیادی وجود دارد که بیماری مزمنی سراغتان بیاید. در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آنها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آنها محکم کنید. روز خوبی برای عاشقی در پیش‌روی شماست و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌ زندگی‌تان بنشینید و از عشق و محبت صحبت کنید. امروز یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل که تاکنون رابطه خوبی با ایشان نداشته‌اید، از در دوستی با شما وارد می‌شود. به سینه این فرد دست رد نزنید و رابطه‌ای دوستانه با ایشان آغاز نمایید. عمر خود را بیهوده تلف نکنید و به خاطر داشته باشید که وقت طلاست.

فال روزانه چهارشنبه 17 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنینتان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌ طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالی‌تان را به خطر نیندازید. قبل از اینکه رابطه شما و اهل منزل تیره‌وتار شود، توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید. مطمئن باشید لطفی که به اعضای خانواده می‌کنید بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.   انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری انجام دهید. آتش عشق در دل شما از همیشه شعله‌ورتر شده و احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه همسر یا عشق زندگی‌تان را دوست دارید، این احساس را با عشق ‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید.

فال روزانه چهارشنبه 17 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر به همراه خانواده و اطرافیان به شما حسابی خوش خواهد گذشت. پولی روانه حساب بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. مجبور می‌شوید وقت زیادی از روز را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده سپری کنید. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. امروز بخت با شما یار است و اگر دست به خاکستر بزنید، طلا خواهد شد، چنین فرصتی را هرگز از دست ندهید. کارهای دشواری که مدت‌هاست به فکر انجام آنها هستید را به پایان برسانید و روزی سرشار از دستاوردهای مفید و چشمگیر را تجربه کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید. همسر یا عشق زندگی‌تان شما را حسابی تحویل می‌گیرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و محبت‌های عشق زندگی‌تان را جبران کنید.

فال روزانه چهارشنبه 17 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

زندگی را سخت‌ نگیرید و کاری انجام دهید که آرامش‌خاطر شما را به دنبال داشته باشد. کار حساسی را در پیش دارید، اما با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نکرده‌اید و به همین دلیل نیز تمامی جوانب این کار مهم را در نظر نگرفته‌‌اید. امروز فرصت مناسبی است تا نظر افراد با تجربه را جویا شوید و پس از مشورت و نظرخواهی، بهترین تصمیم را برای انجام این کار مهم اتخاذ کنید.  به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. اجازه ندهید دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده از چیزی که هست بیشتر شود. فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوشتان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چرا که توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن، ضرر مالی هنگفتی را روی دستتان خواهد گذاشت.

فال روزانه چهارشنبه 17 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

روحیه انسان دوستی دارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره می‌گیرید، این روحیه اشکالی ندارد، به شرط اینکه بیش‌از‌حد خودتان را وقف رسیدگی به اطرافیان نکنید. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و بیشتر هوای خودتان را داشته باشید. گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد، اما خویشتن‌داری به وی اجازه نمی‌دهد تا مستقیماً از شما درخواست کمک کند. این فرد را شناسایی کنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز خاطره‌های خوش دوران گذشته را در ذهنتان تداعی می‌کند. محبت عشق زندگی‌تان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی لطف ایشان باشید.

فال روزانه چهارشنبه 17 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

 اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کش و پرتلاشی می‌شناسند که لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر نمی‌دارد، اما به رغم تلاشهای شبانه‌روزی که انجام‌داده‌اید، دستاورد چشمگیری ندارید و این وضعیت شما را افسرده و نگران کرده‌است. جایی برای نگرانی وجود ندارد و از امروز با تلاش بیشتری زندگی را ادامه دهید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید. به هر قیمتی که شده به ایده‌ای که به ذهنتان خطور کرده جامه‌ عمل بپوشانید. یکی از دوستان و آشنایان شما را به دردسری میندازد و حسابی گرفتار می‌کند. رفتار این فرد را به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید دوباره چنین دردسرهایی برای شما درست نکند. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست‌کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست‌ها، از آن‌ها درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. اهل فراگیری دانش و مهارت‌های جدید نیستید و به شیوه سنتی و قدیمی کار می‌کنید، این رویکرد جلوی پیشرفت و موفقیت شما را خواهد گرفت و شرایط را برای جلوافتادن رقبای‌تان از شما فراهم می‌کند. در نتیجه از امروز به فکر فراگیری دانش و مهارت‌های جدیدی باشید و آخرین دستاوردهای فناوری را برای انجام کارها به خدمت بگیرید. شخصیت جذابی دارید و امروز به لطف این روحیه، دوستان تازه‌ای پیدا خواهید کرد. روزی عاشقانه را در کنار همسر یا عشق ‌ زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

فال روزانه چهارشنبه 17 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

فکر به چیزهای منفی را کنار بگذارید و با مثبت‌گرایی، روحیه‌تان را تقویت کنید. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلا حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. عادت ناپسندی دارید. این عادت نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته، بلکه در نزد دوستان و اطرافیان نیز به فرد کم‌ارزشی تبدیل شده‌اید. برای ترک این عادت ناپسند از دوستان و اطرافیان کمک بگیرید.  کارها را سر موقع انجام دهید و همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. در رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان دارید با روز حساسی طرف هستید و ممکن است همسر یا عشق‌ زندگی‌تان حرف ناپسندی بزند و زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از در مهر و محبت با عشق ‌زندگی‌تان وارد شوید. از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد.

فال روزانه چهارشنبه 17 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

کار ناتمامی دارید که ذهن شما را به خود مشغول کرده است. امروز فرصتی فراهم می‌شود تا این کار ناتمام را به پایان برسانید.  فکر ناراحت‌‌کننده‌ای شما را آزار می‌دهد، این ناراحتی‌ را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. از همسر یا عشق‌ زندگی‌تان برای رفتار ناپسندی که داشته‌اید عذرخواهی کنید. انسان باتجربه‌ای هستید و سردوگرم روزگار را چشیده‌اید. با این حال تجربه‌های خود را با اطرافیان به اشتراک نمی‌‌گذارید و کسی در جریان مهارت‌های شما نیست. این رویکرد را تغییر دهید و به اطرافیان اجازه دهید تا تجربه‌های شما را به کوله‌بار زندگیشان اضافه کنند. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید.  مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کند.

فال روزانه چهارشنبه 17 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

خوراکی‌های مضر را کنار بگذارید و رژیم غذایی سالمی در پیش بگیرید. با تغییر سبک زندگی، درهای جدیدی از موفقیت را به روی خود باز کنید. اگر شش‌دانگ حواستان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. به نفع شماست که در این وضعیت معامله‌ای انجام ندهید و کارهای مهم را به روزهای آینده موکول کنید.  نصیت‌های پدر یا مادر یا بزرگان فامیل را جدی بگیرید. دیدگاه مثبتی به زندگی داشته باشید و به فکر شکار فرصت‌ها باشید. مطمئن باشید با این دیدگاه دستاوردهای بیشتری پیدا می‌کنید.  روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق ‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق ‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. مدتی است که فکر بکری در ذهن دارید، اما شرایطی برای انجام آن مهیا نشده است. در آینده‌ای نزدیک این شرایط فراهم می‌شود. ایده‌ای که در ذهن دارید را با اطمینان خاطر انجام دهید. مطمئن باشید این کار، دستاوردهای بیشتری به کارنامه زندگی شما اضافه می‌کند. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواستان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید.

فال روزانه چهارشنبه 17 آبان 1402 | فال امروز | Daily Omen

امروز ممکن است احساساتی شوید و تصمیمی غیرمنطقی بگیرید. به نفع شماست به هر قیمتی که شده احساسات خود را کنترل کنید و تصمیمی نگیرید که در آینده پشیمانی شما را به دنبال داشته باشد.  میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. مهمان‌های ناخوانده‌ای در راه منزل شما هستند، در نتیجه شرایط را برای پذیرایی از این مهمان‌ها آماده کنید و میزبان خوبی باشید.  کاری که مدت‌ها پیش انجام داده بودید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و مطمئن باشید کار خوب هرگز بدون پاداش باقی نمی‌ماند. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کارهای روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می‌‌آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز حسابی سرش شلوغ است و فرصتی برای شما ندارد. غم به دل خود راه ندهید، زیرا عشق زندگی‌تان در اولین فرصتی که سرش خلوت شد، شما را غرق در محبت و صفا می‌کند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21693
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.