حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3
امام جمعه شهر بیجار:

عید فطر عید رحمت و برکات الهی/ دشمنان عزت و قدرت ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند

  • کد خبر : 9489
  • 02 اردیبهشت 1402 - 10:30
عید فطر عید رحمت و برکات الهی/ دشمنان عزت و قدرت ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند
امام جمعه بیجار گفت: در روز عید سعید فطر یك ندا دهنده در عرش الهی، مومنین و روزه داران را به دریافت بهترین هدایای الهی دعوت می كند.

حجت‌ الاسلام علی خورشیدی در نماز عید سعید فطر در حسینیه بیجار با بیان اینكه ماه رمضان به دعوت مستقیم الهی روزه داران میهمان خدواند شده اند افزود: در پایان این ماه به امر الهی جوایز و هدایای كسانیكه برای كسب رضای خدواند یك ماه را روزه گرفتند اعطا می شود.

وی تاكید كرد: عبادات، تلاوت قرآن كریم و بیداری شب های قدر از بهترین راه های كسب رضای پروردگار است كه انسان در این ماه توفیق كسب كردن آن را به دست می آورد.

خطیب نماز عید سعید فطر بیجار افول روز افزون سیاسی و اجتماعی آمریکا اشاره كرد و گفت: انتقال قدرت از غرب به شرق که در راس آن ایرانی اسلامی قرار دارد در حال شکل گیری است و از نشانه های آن، نابودی هیمنه آمریکا است.
وی ادامه داد: در جنگ شناختی که بصورت نامرئی و نرم در جامعه رسوخ میکند، اگر هوشیاری و تبین صورت نگیرد، موجب تلفات انسانی و خانواده خواهد شد.

حجت‌الاسلام خورشیدی اظهارداشت: دشمن در چهار محور انتشار اطلاعات غلط و وارونه، تهاجم فرهنگی و اعتقادی افکار عمومی جامعه، تغییر حق و ناحق و انتشار روایت های دروغین و همراهی خواص بی بصیرت و سکوت عمدی در مسائل و دخالت های واضح دشمن، در جنگ شناختی تاثیر گذارند.

وی گفت: دشمن بدنبال منزویی كردن نظام اسلامی است كه یكی از برنامه های آنها برای تحقق این هدف شان، فشار روانی بر مردم است.

خطیب نماز عید فطر بیجار تاكید كرد: دشمن می خواهد با تضعیف نقاط قوت و عزت جمهوری اسلامی، اصل نظام را هدف قرار داده و مردم را به نا امیدی سوق دهند.

حجت الاسلام خورشیدی یادآور شد: نقاط قوت، عزت و افتخار جهموری اسلامی، انرژی بومی هسته ای و قدرت بازدارنده موشكی است و حضور مقتدرانه اش در منطقه، فقط برای حفظ جان، خاك و ناموس است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9489
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.