حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

عملیات محرم تا پاکسازی کامل منطقه کوسالان از لوث وجود گروهک‌های ضدانقلاب ادامه خواهد داشت

  • کد خبر : 12264
  • 24 خرداد 1402 - 13:22
عملیات محرم تا پاکسازی کامل منطقه کوسالان از لوث وجود گروهک‌های ضدانقلاب ادامه خواهد داشت
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه عملیات محرم با هدف پاکسازی بخشی از ارتفاعات مهم و استراتژیک کوسالان از لوث وجود گروهک‌های ضدانقلاب اجرا شده است، گفت: این عملیات با موفقیت کامل انجام شد و امروز رزمندگان از روحیه بالایی برخوردار هستند و مصمم هستند تا منطقه را کاملا پاکسازی کنند.

سردار سید صادق حسینی پیش از ظهر امروز و در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ سپاه بیت‌المقدس در منطقه کوسالان شهرستان سروآباد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی با بیان اینکه عملیاتی که در منطقه صورت گرفت به نام عملیات محرم اجرایی شد، اظهار داشت: این عملیات با هدف پاکسازی بخشی از ارتفاعات مهم و استراتژیک کوسالان از لوث وجود گروهک‌های ضدانقلاب اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه منطقه بسیار زیبای کوسالان دارای آب و هوای فوق العاده خوبی برای چرای دام هوارنشینان و عشایر است، و ظرفیت مهمی برای ورزشکاران و گردشگران محسوب می‌شود، افزود: سالهای متمادی بود که اشرار و ضدانقلاب در نقاط مهم این منطقه حضور پیدا کرده بودند و دست به اقدامات ناامن کننده و شرارت می‌زدند و این باعث شده بود که هوارنشینان نمی‌توانستند به ارتفاعات بیایند و از فضای منطقه استفاده کنند و قادر نبودند باغات خود را گسترش دهند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در روز ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ با یک عملیات بخش عمده ای از ارتفاعات منطقه را از دست گروهک‌های ضدانقلاب خارج کرد و تلفات بسیاری را نیز بر آنان وارد کرد و این عملیات تا پاکسازی کامل این عناصر تروریستی ادامه خواهد داشت.

به گفته وی حضور و مشارکت مردم در تامین امنیت پایدار فوق العاده اهمیت دارد و ما با همکاری مردم این اقدامات را انجام دادیم.

سردار حسینی ادامه داد: هر کجا که ما احساس کنیم نیاز به امنیت است و شرارتی رخ داده حتما سپاه ورود خواهد کرد و برای استراحت مردم، آسایش مردم و امنیت مردم از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا مردم بتوانند به راحتی زندگی کنند و امنیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: این عملیات با موفقیت کامل انجام شد و امروز رزمندگان از روحیه بالایی برخوردار هستند و مصمم هستند تا منطقه را کاملا پاکسازی کنند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12264
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.