حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
عالم برجسته اهل سنت کردستان:

عملیات «طوفان الاقصی» توازن قدرت در سرزمینهای اشغالی را تغییر داد

  • کد خبر : 18576
  • 17 مهر 1402 - 7:04
عملیات «طوفان الاقصی» توازن قدرت در سرزمینهای اشغالی را تغییر داد
عالم برجسته اهل سنت کردستان گفت: جوانان غیور فلسطین با این اقدام بار دیگر غیرت، حمیت و شجاعت دینی و اسلامی خود را نشان داده و باعث افتخار و مباحات همگان گردیدند.

ماموستا امین راستی امام جمعه موقت سنندج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی ضمن اشاره به اینکه بسیاری از موشک های حماس توانسته بر قلب مراکز حساس اسرائیل فرود بیاید، اظهار داشت: این اقدام توانست ضربات سختی را بر پیکر این رژیم منحوس وارد کند

وی در خصوص عملیات «طوفان الاقصی» که از دیروز خواب را از چشم صهیونیست ها ربوده گفت: این اقدام حماس نه تنها موجب خشنودی کشورهای مسلمان بلکه مود تأیید کشورهای آزاده و مردم آزادیخواه جهان واقع شده است.

وی ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین خاطر نشان کرد: این عملیات که از سوی گروه های مقاومت فلسطین آغاز شد، دیوار امنیتی بلند اسرائیل پیرامون غزه را فروریخت و از سوی دیگر، توازن قدرت در سرزمین های اشغالی را تغییر داد و رژیم اسرائیل در بدترین وضعیت خود در چند دهه اخیر در محیط پیرامونی خود قرار گرفته است.

ماموستا راستی تاکید کرد: جوانان غیور فلسطین با این اقدام بار دیگر غیرت، حمیت و شجاعت دینی و اسلامی خود را نشان داده و باعث افتخار و مباحات همگان گردیدند.

وی اضافه کرد: مسلمانان در سایه عنایات خداوند متعال و وحدت، همدلی، ایمان و مجاهدت می‌توانند قدرت‌های طاغوتی و شیطانی را درهم بشکنند و دست استکبار و صهیونیسم را از قدس شریف و سرزمین‌های اسلامی کوتاه کنند و اسلام را به جایگاه واقعی خود برسانند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: ان‌شاالله پایان این فداکاری‌ها پیروزی و سربلندی ملت اسلام و سرنگونی کفر و شرک و استکبار و صهیونیزم است

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18576
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.