حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
نماینده مردم شهرستانهای قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی:

ابتکارعمل با اجرای عملیات «طوفان‌الاقصی» در اختیار مقاومت قرار گرفت

  • کد خبر : 18840
  • 19 مهر 1402 - 7:59
ابتکارعمل با اجرای عملیات «طوفان‌الاقصی» در اختیار مقاومت قرار گرفت
نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی پاسخی واقعی به جنایات رژیم اشغالگر بوده و آغازگر مرحله‌ جدیدیست که در آن مقاومت فلسطین ابتکار عمل برای تحت فشار قرار دادن دشمن صهیونیستی را در دست گرفته است.

پرویز اوسطی صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار داشت: صهيونيست‌ها طي حدود هشت دهه ‌اشغال فلسطين، همواره با كابوس وحشتناك سقوط و فروپاشی رو‌ به‌ رو بوده‌اند، كابوسي كه براي آنها وحشتناك بوده و همواره اين ترس را داشتند كه يك روز را زير چكمه جوانان فلسطيني آغاز كنند، که در نهایت اين كابوس رنگ واقعيت به خود گرفت و جوانان انقلابی ملت فلسطین با حرکتی غافلگیرکننده تمامی صهیونیست‌ها را در تعجب فرو بردند.

وی عنوان کرد: رزمندگان قهرمان مقاومت فلسطین در نوار غزه صحنه‌های غرور و افتخار را به خوبی ترسیم کرده و صفحات پیروزی را رقم زدند که در همه این صفحه‌ها نوشته شده، فلسطین از دریا تا خشکی متعلق به صاحبان واقعی آن بوده و رژیم اشغالگر صهیونیستی نابودشدنی است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: عملیات طوفان الاقصی دیگر پایان نخواهد داشت و سیاست ظلم و ستم اسرائیل علیه مردم فلسطین باید خشم مظلومان را برانگیزد که آنچه امروز جهان شاهد آن است، واکنش مردمی است که چاره‌ای ندارند جز اینکه در مقابل تمام اشغالگری‌ها و ظلم و کشتاری که علیه آنها تحمیل شده است مقاومت کنند.

اوسطی در ادامه گفت: اکنون زمان آن رسیده که اسرائیل بداند بدون پس دادن حقوق فلسطینیان که اولین آنها برپایی کشور مستقل فلسطینی است، این رژیم نمی‌تواند از موجودیت خود محافظت کند، این عملیات پیشرفته پاسخی واقعی به جنایات رژیم اشغالگر بوده و آغازگر مرحله‌ جدیدیست که در آن مقاومت فلسطین ابتکار عمل برای تحت فشار قرار دادن دشمن صهیونیستی را در دست گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامي در فرمایشاتشان تأكيد كرده بودند كه قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مانند شرط‌بندی روی اسب بازنده، محکوم به باخت است چرا که نهضت فلسطین امروز سرزنده‌تر و آماده‌تر از همیشه است و رژیم غاصب رفتنی و در حال مرگ است که می‌بینیم پيش‌بيني مقام معظم رهبري اكنون در حال محقق شدن است و ايشان از قبل هشدارهاي لازم را اعلام كرده بودند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: امروز می‌بینیم که خود صهیونیست‌ها اذعان دارند که اگر مخازن آمونیاک آنها در حیفا هدف قرار گیرد، خسارت‌های وارده به این رژیم به شدت بالا خواهد بود و امروز به دلیل قدرت بالای مقاومت برای هدف قرار دادن اهداف حیاتی صهیونیستی، این رژیم از حمله نظامی به لبنان اجتناب می‌کند.

به گفته وی اسرائیل از مقاومت لبنان می ترسد و در برابر مقاومت فلسطینیان در حال فروپاشی است و طوفان الاقصی طبق برنامه پیش می‌رود تا تمام گنبدهای آهنین و جنگنده‌های رادارگریز دشمن در برابر مقاومت مردم سقوط کنند.

اوسطی در پایان اظهار کرد: مقاومت فلسطین آغازگر عملیات علیه رژیم صهیونیستی بوده و این نشان دهنده ایمان، اراده، توانمندی و قدرت آنهاست و اینکه توانستند دشمن را غافلگیر و زمین‌گیر کنند و همین یک پیروزی بزرگ به شمار می‌رود و نشان می‌دهد دستگاه‌های اطلاعاتی دشمن با یک بحران روبرو هستند، عملیات طوفان الاقصی قطعا شاهکار مقاومت از ابتدا تاکنون بشمار می‌رود که در این میان مقاومت موفق شد به سمت دشمن پیشروی کرده و مناطقی را از فلسطین اشغالی آزاد کند و شمار زیادی از نظامیان دشمن را به هلاکت برساند و شمار زیادی را هم به اسارت خود درآورد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18840
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.