حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
استاندار کردستان:

عملکرد خود را همواره با مسیر شهدا تطبیق دهیم/جای جای کردستان قدمگاه شهداست

  • کد خبر : 4156
  • 06 دی 1401 - 10:40
عملکرد خود را همواره با مسیر شهدا تطبیق دهیم/جای جای کردستان قدمگاه شهداست
استاندار کردستان گفت: باید بدانیم که تنها مسیر تعالی و عزت راه شهداست و عملکرد خودمان را همواره باید با این مسیر تطبیق دهیم.

به گزارش خبرنگار کردتودی، اسماعیل زارعی‌کوشا روز سه شنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در سنندج با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: سلام و درود می فرستیم به همه جانباختگان راه حق و عدالت و به این شهدای گلگون کفن به کردستان خیر مقدم عرض می کنیم.

وی افزود: شهادت بالاترین مدال افتخار و مدال بندگی است و آنگونه که پیامبر اعظم فرمودند که برتر از هر نیکی، نیکی دیگری است الا شهادت و بالاتر از آن هیچ نیکی وجود ندارد.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم که در روز شهادت حضرت فاطمه(س) افتخار حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام را داشته باشیم.

زارعی کوشا افزود: خیابان ها و محلات کردستان و سنندج مملو از خاطرات بزرگوارانی است که برای تأمین امنیت مردم و سربلندی اسلام فداکاری ها کرده اند و جان پاک خود را نثار کرده اند.

وی اظهار داشت: جوانان و نوجوانانی که برای بهره بردن از لذت های دنیا و برای اینکه در مسیر رشد و ارتقای تحصیلی قدم بردارند محق تر بودند اما مردم و آسایش جامعه اسلامی را بر خود ترجیح دادند و مردانه پای در مسیری نهادند که عزت و افتخار حسینی و مرگ سرخ بود.

استاندار کردستان تصریح کرد: مرگ عزتمندانه را بر زندگی ذلیلانه ترجیح دادند و مشعل های فروزان همه ما شدند.

زارعی کوشا افزود: شهدای ما حجت های بزرگ خداوند بر ما هستند و سند حقانیت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: حقیقت نظام اسلامی در وجود شهدا متبلور است و آن هایی که امروز از ابزار رسانه برای انحراف افکار نسل جوان استفاده می کنند و به دنبال قطع رابطه مردم و انقلاب هستند باید بیایند که همه اقشار مردم به شهدا عشق می ورزند و به مقام شهدا غبطه می خورند.

استاندار کردستان اظهار کرد: امروز شهر ما به عطر شهیدان گمنام معطر شده است دارای یک پیام بزرگ برای ماست که بدانیم برگزاری یادواره شهدا برای این است که رفتار و عملکرد خود را با حقیقتی به نام شهید تطبیق دهیم.

زارعی کوشا افزود: اگر انحرافی وجود دارد باید اصلاح شود و اگر پست و مقام دنیوی ما را از مسیر درست منحرف کرده است ورود شهدای گمنام فرصتی است برای اصلاح امور خود تا به جهانیان نشان دهیم که ملت ایران در این چهار دهه با عزت و اقتدار با تأسی از منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: این مردم برای حفظ کیان نظام از همه چیز خود خواهند گذشت و امروز جهاد تبیین کلید واژه همه انقلابیون و دلسوزان انقلاب است.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: امروز ابزار رسانه به دنبال این هستند که جامعه را از حقایق عالم دور بدارند و خواسته های خودشان را با انواع ترفندها به نسل جوان ما القا کنند.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که امروز دولتی سر کار است که خود را یک خادم و سرباز ملت ایران می داند و هرگاه این دولت در مسیر موفقیت قرار گرفت دست های معاندان خارجی و مزدوران داخلی برای جلوگیری از این موفقیت ها تلاش کردند.

وی افزود: القای خود کم بینی از حربه های دشمنان علیه ملت ایران است و این مهم را در دوران کرونا و حین ساخت واکسن داخلی کرونا مشاهده کردیم.

استاندار کردستان اظهار داشت: در سال ۸۸ و در نهم دی ماه شاهد خروش ملت ایران بودیم و فتنه آمریکایی و اسرائیلی را جمع کردند و این خروش پ حماسه ملی باید برای نسل های آینده بازگو شود.

زارعی‌کوشا تأکید کرد: ما فراموش نکردیم که آنهایی که در منطقه انواع توطئه ها را انجام دادند اکنون در مقابل جمهوری اسلامی زانو زده اند.

وی افزود: امروز پیام بزرگ شهیدان به همه ما این است که بصیرت داشته باشیم و مرعوب توطئه های دشمنان نشویم و به ویژه این پیام بزرگ مربوط به مسئولان و مدیران است.

استاندار کردستان تصریح کرد: فراموش نکنیم که چه وظیفه و رسالت بزرگی که بر عهده داریم و همواره پاسدار خون شهیدان باشیم چرا که وظیفه ما خدمت به مردم و تلاش برای تعالی جامعه است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4156
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.