حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
در پی حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی؛

علمای اهل‌سنت کردستان خواستار انتقام خون شهدای سپاه شد

  • کد خبر : 31557
  • 14 فروردین 1403 - 15:28
علمای اهل‌سنت کردستان خواستار انتقام خون شهدای سپاه شد
علمای اهل‌سنت کردستان حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را نقض آشکار قوانین بین‌المللی دانستند و خواستار انتقام خون شهدای این حادثه شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، در پی شکست‌های ترمیم‌ناپذیر رژیم صهیونیستی مقابل مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه، عصر دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هواپیماهای این رژیم جعلی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» از فرماندهان، پیش‌کسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج نفر از افسران همراه آنان به فیض شهادت نائل آمدند.

علمای اهل سنت استان کردستان ضمن محکومیت اقدام شنیع و غیرانسانی رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و ضمن تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، خواستار گرفتن انتقام فوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از اسرائیل غاصب شدند.

 رژیم صهیونیستی منتظر جوابی دندان‌شکن از سوی ملت ایران باشد

روحانیون و علمای اهل‌سنت شهرستان دهگلان جنایات جنگی رژیم جعلی صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حاج ماموستا عبدالسلام محمدی امام‌جمعه شهرستان دهگلان ضمن محکوم نمودن جنایات جدید رژیم متجاوز صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، بیان داشت: رژیم صهیونیستی می‌داند که در کجای تاریخ قرار گرفته، لذا می‌خواهد بادست‌وپا زدن از این منجلابی که خود آن را به وجود آورده است، خودش را بیرون بکشد، اما باید این را بپذیرد که ظلم و وحشی‌گری پایان خوشی نخواهد داشت.

 ماموستا محمدی عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه ملت ایران قدرت اول در منطقه به‌حساب می‌آید، بنابراین نمی‌تواند زور، ظلم و تجاوز را بپذیرد، رژیم غاصب صهیونیستی با این اقدام وحشیانه، پایان تلخی را برای خودش رقم خواهد زد.

 امام‌جمعه شهرستان دهگلان یادآور شد: رژیم کودک کش صهیونیستی تا به امروز جنایات بی‌شماری را مرتکب شده است، حمله به کنسولگری ایران در دمشق از جمله بزرگ‌ترین جنایات این رژیم اشغالگر بوده و تردید نداشته باشد که از سوی ملت ایران پاسخی قاطع و کوبنده دریافت خواهد کرد.

 رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان دهگلان، تأکید داشت: ما روحانیون، طلاب، علمای دینی اهل‌سنت شهرستان دهگلان، اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، سوریه را به‌شدت محکوم می‌کنیم و خواستار برخورد جدی و محکم از سوی ایران به این رژیم جعلی هستیم، قطعاً این رژیم از سرنوشت شوم خودآگاه است، لذا می‌خواهد بادست‌وپا زدن در این باتلاقی که خود آن را به وجود آورده است، بیشتر دست‌وپا بزند و بیشتر فروبرود.

 ماموستا محمدی از روحانیون برجسته شهرستان دهگلان یادآور شد: ما مردمان متدین و مسلمان ایران‌زمین، جنایات بی‌شرمانه این رژیم را در فلسطین و غزه نیز محکوم کرده و به‌صراحت اعلام می‌داریم، هر زمان که مقام معظم رهبری، حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) دستور جهاد بر علیه ظلم و کفر دهند، ما مردم شهرستان دهگلان با جان‌ودل آماده‌ایم تا با ظلم و وحشیگری مقابله کرده و در این راه با افتخار جانمان را فدای اسلام و انسانیت کنیم.

 امام‌جمعه شهرستان دهگلان در پایان خاطرنشان کرد: بی‌شک این اقدام وحشیانه بی‌پاسخ نخواهد ماند، رژیم منحوس صهیونیستی منتظر جوابی محکم و قاطع از سوی ایران باشد، این رژیم باید بداند که هیچ ظلمی تا ابد پایدار نخواهد ماند و در پایان مشیت الهی بر آن است که اسلام پیروز این میدان باشد.

سرداران رشيد سپاه اسلام به منظور دفاع از دين مدال سعادت گرفتند

ماموستا جلال مرادی امام‌جمعه دیواندره در محکومیت اقدام ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل در به‌شهادت‌رساندن مستشاران ایرانی در سوریه اظهار داشت:
همه می‌دانیم که استکبار جهانی و اسرائیل غاصب مهم‌ترین هدفشان قدرت‌طلبی، سلطه‌جویی و حاکمیت در جهان است.

وی گفت: اقدام جنایت‌کارانه و ضدانسانی رژیم نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی علیه کنسولگری و سفارت ایران در سوریه را محکوم می‌نمایم، و لازم به یادآوری است که قدس قبله اول ما مسلمین است و آزادسازی آن هدف آزادی‌خواهان جهان و باید تا تحقق این مهم این راه و ایده ادامه داشته باشد؛ خواه از سوریه و یا هر سرزمینی باشد و ما ملت ایران این جنایت سبُعانه رژیم منحوس صهیونیستی را با این کلام نورانی آسمانی رحمانی جواب می‌دهیم:

وی افزود:  همه دیدیم که: سرداران رشید سپاه اسلام با زبان روزه به‌منظور دفاع از دین و نوامیس مسلمین مدال سعادت و دشمنان اسلام در این ماه صیام و قیام مجدداً مدال شقاوت گرفتند و ما هم این مصیبت عظمی را محضر رهبر بصیر و پیر روشن‌ضمیرمان و بیوت مکرم آن شهدا سعداء (سرداران رشید) تسلیت عرض نموده و برای آن شیرمردان عشاق در خون خفته و مدافع ارزش‌ها آرزوی علو درجات داریم.

رژیم صهیونیستی خوی وحشی‌گری خود را نمایش داد

امام‌جمعه اهل‌سنت بیجار گفت: رژیم صهیونیستی که با کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع غزه نشان داد، هیچ بویی از انسانیت نبرده است، امروز با زیر پا گذاشتن تمامی قوانین بین‌المللی خوی وحشی‌گری خود را نمایش داد.

 ماموستا جمال جعفری امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی ضمن محکومیت شدید تجاوز صهیونیست‌ها به سرکنسولگری ایران در کشور سوریه و به‌شهادت‌رساندن جمعی از کارکنان این مجموعه، گفت: هر روز و هر ساعت این رژیم جعلی و روبه‌زوال صهیونیستی با کشتن کودکان و زنان و مردان بی‌دفاع و مظلوم غزه، تحقق وعده خداوند در نابودی ظالمان را سرعت می‌بخشد.

 وی افزود: اینجانب ضمن محکومیت جنایت آشکار و غیرقابل‌بخشش صهیونیست‌ها در به‌شهادت‌رساندن هفت‌تن از کارکنان سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، از جوامع حقوق بشری و همه انسان‌های آزاده خواستار برخورد شدید با این موضوع هستم.

 امام‌جمعه اهل‌سنت بیجار اظهار کرد: اینک که این جنایت و حمله موشکی به یک مکان بین‌المللی و مشخص در یک کشور مستقل توسط صهیونیست‌ها انجام می‌شود و عده‌ای بدون محکومیت فقط ابراز نگرانی می‌کنند باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران حق انتقام خود را بدون هیچ محدودیت و مرزی انجام خواهد داد.

 وی افزود: شهادت هنر مردان خداوند است و همان‌طور که شنیدم یکی از سرداران شهید، سردار حسین امان‌اللهی از فرزندان کردستان پر افتخار و اصالتاً بیجاری هستند که ضمن تبریک به خانواده شهیدپرور امان‌اللهی و مردمان بیجار گروس، واکنش و تنبیه جنایت‌کاران طولی نخواهد کشید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31557
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.