حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4

علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد+ فیلم

  • کد خبر : 31682
  • 16 فروردین 1403 - 9:41
علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد+ فیلم
انقلاب اسلامی حاصل از خون شهیدانی است که جان خود را فدای آب و خاکشان کردند، خیانت به این آب‌وخاک، خیانت به خون پاک این شهیدان است و باید قاطعانه به آن جواب داد، حمایت از انتصاب مدیران نالایق و جلوگیری از شایسته‌سالاری، یک استان را به قهقرا می‌برد که درگذشته شاهد برآن بودیم و در آینده هم از آن بی‌نصیب نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، انقلاب اسلامی حاصل از خون شهیدانی است که جان خود را فدای آب و خاکشان کردند، خیانت به این آب‌وخاک، خیانت به خون پاک این شهیدان است و باید قاطعانه به آن جواب داد.

حمایت از انتصاب مدیران نالایق و جلوگیری از شایسته‌سالاری، یک استان را به قهقرا می‌برد که درگذشته شاهد برآن بودیم و در آینده هم از آن بی‌نصیب نخواهیم بود.

به گفته فرماندار شهرستان سروآباد متأسفانه روز گذشته به دلیل بی‌تدبیری پیمانکاران «سد داریان» در ایمن‌سازی جاده این سد، شاهد سقوط یک خودرو به داخل سد بودیم که یک مادر و یک فرزند ۵ساله جان خود را از دست دادند.

شاید این رویداد، صرفا یک رویداد بسیار تلخ باشد که رقم خورده، نه چیز دیگری؛ حادثه‌ای تلخ که می‌توانست به دلیل اقداماتی چون حفاظ شاهد این حادثه نباشیم اما مسئولین چرا قبل از وقوع حادثه کاری نمی‌کنند، آیا باید حادثه رخ دهد آنگاه علاج درمان پیدا شود؟!

متأسفانه در ۱۰ سال اخیر در مواردی در مسیر حوزه استحفاظی دو شهرستان پاوه و سروآباد شاهد سقوط خودروهای عبوری هستیم که به دلیل بی‌تدبیری پیمانکاران ساخت سد که می‌بایست نسبت به ایمن‌سازی جاده اقدامات همچون حفاظ و… انجام می‌دادند، اقدامی صورت نگرفته است.

لذا در این حادثه تلخ نشانه‌ای از نگاه کلی‌تر به مقوله جلوگیری از این آسیب‌های بی‌شمار به چشم نمی‌خورد و حتی رویکردی پیشگیرانه از تکرار رویدادهای مرارت‌بار مشابه معرفی نمی‌شود، چراکه بیشتر برگرفته از برانگیختگی احساسات بوده و به همان سرعتی که بروز می‌یابد، فروکش کرده و به فراموشی می‌رود لذا لازم است مسئولین با نگاهی دقیق‌تر به این چنین مسائلی بنگرند و علاج واقعه را قبل از وقوع انجام دهند تا شاهد داغدار شدن خانواده‌عایی نباشیم که دیگر خانواده‌ای نخواهند داشت.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31682
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.