حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
امام جمعه شهرستان دهگلان:

عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی خیانت آشکار در حق ملت فلسطین است

  • کد خبر : 8743
  • 24 فروردین 1402 - 7:28
عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی خیانت آشکار در حق ملت فلسطین است
امام جمعه دهگلان ضمن دعوت گسترده از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی به نام روز جهانی قدس، حکایت بر عزم جدی امت اسلامی در آزادسازی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دارد.

ماموستا عبدالسلام محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار کرد: قدس شریف و مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان و متعلق به تمام اسلام و مسلمین است.

امام جمعه دهگلان افزود: نظام مقدس انقلاب اسلامی در بدو تأسیس، استقرار و استمرار تا به اکنون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انتفاضه و آرمان‌های قدس شریف را در برنامه راهبردی خود و مهمترین مطالبات و خواسته‌های مشروع در سیاست خارجی خود قرار داده است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر دهگلان تصریح کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار و رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره) به نام آرمان فلسطین و قدس شریف و راهپیمایی ملت شریف ایران اسلامی و مسلمانان سایر کشورها در این روز حکایت بر عزم جدی امت اسلامی در آزادسازی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را نمایان می‌کند.

ماموستا محمدی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال شاهد حمله وحشیانه سربازان رژیم غاصب و جعلی صهیونیست به نمازگزاران و هتک حرمت مسجد الاقصی و شهادت و زخمی شدن برادران و خواهران خود در این خاک مقدس بودیم که این مسئله جای تأسف و نگرانی دارد.

امام جمعه دهگلان تأکید کرد: ناگفته نماند که از علل این تجاوزها و زیاده خواهی‌های رژیم غاصب و کودک کش و توهم قدرت و هیمنه پوشالی به خاطر عادی سازی روابط بعضی از کشورهای اسلامی عربی با رژیم نامشروع و منحوس صهیونیستی است که نشان از درماندگی اوج رذالت و پستی حاکمان این کشورها و اساسا یک نوع خیانت آشکار در حق ملت فلسطین، انتفاضه و آرمان‌های قدس شریف است.

امام جمعه دهگلان گفت: چهره قوم یهود در قرآن کریم به عنوان یک چهره همیشه ناآرام، شرور و کسانیکه شدیدترین برخوردها را با انبیا و رسولان الهی داشته اند مشهور و عقیده متعصب صهیونیسم اسرائیلی وبرتری طلبی بر سایر ملت ها از شاخصه های بارز این قوم منحوس ومطرود است.

ماموستا محمدی خاطرنشان کرد: طبق روایات و منویات بزرگان دین اسلام پایان این قوم شرور و فتنه انگیزی‌های صهیونیسم یهودی بدست اهل ایمان و مسلمانان می باشد که به توفیق الهی رقم خواهد خورد. لذا بار دیگر عزم، اراده و وحدت امت اسلامی را به ویژه ملت انقلابی و قهرمان ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انتفاضه را در معرض دید جهانیان به نمایش خواهیم گذاشت.

وی از آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی و به ویژه استان کردستان و شهرستان دهگلان خواست برای زنده نگه داشتن روز جهانی قدس بار دیگر جلوه ای از حماسه پرشور را در راهپیمایی روز قدس به نمایش بگذارند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=8743
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.