حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
فرماندار بیجار:

طوفان الاقصی ابتدای یک راهبرد نوین از جبهه مقاومت است

  • کد خبر : 18753
  • 18 مهر 1402 - 7:27
طوفان الاقصی ابتدای یک راهبرد نوین از جبهه مقاومت است
فرماندار شهرستان بیجار گفت: پرتاب موشک‌های ساخت جبهه مقاومت به سمت شهرک نشین‌های اشغالگر در عملیات جدید با نام طوفان الاقصی ابتدای یک راهبرد نوین از جبهه مقاومت است.

محمد حسین محبیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کوردتودی با اشاره به اهمیت عملیات طوفان الاقصی، اظهارداشت: طوفان الاقصی بخشی از قدرت‌نمایی جبهه مقاومت است و می‌توان برآورد کرد که این قدرت بخشی از قدرت جوانان فلسطینی است.

وی افزود: پرتاب همزمان هزاران موشک مقاومت در راستای دفاع از حق مشروع خود به سمت سرزمین‌های اشغالی و رژیم کودک‌کش اسرائیل نه تنها نمایشی از قدرت روزافزون مقاومت اسلامی است بلکه این پیام را به جهان صادر کرد که مردم مظلوم فلسطین با دستان خالی و در اوج تحریم‌ها به این سطح از قدرت نظامی رسیده‌اند و می‌توانند در برابر دشمن صهیونیست خود ایستادگی کنند.

فرماندار بیجار گفت: امروز باید یاد و نام سردار دلها را گرامی داشت که توانست دستان خالی جوانان فلسطینی، حزب الله و جبهه مقاومت را به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی پر کند و این جوانان را آموزش دهد که در چنین روزی اینچنین می‌توانند به سطوح عالی نظامی دست یابند و دشمنان اسلام را خوار و سرافکنده نمایند.

وی ادامه داد: اقتدار و قدرت امروز جبهه‌ مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، برگرفته از منش و مکتب سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی است و این مکتب همان مکتب سیدالشهداء (ع) است که در برابر ظلم و ستم سر خم نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه با آغاز این عملیات در روزهای آینده سرنوشت به گونه‌ای دیگر رقم خواهد خورد، توضیح داد: این عملیات ابعاد مختلفی دارد و تاریخ جهان اسلام هیچگاه فراموش نمی‌کند که روز رویایی با رژیم غاصب صهیونیستی، رویای شهید طهرانی مقدم با نابودی این رژیم کودک‌کش به نتیجه رسیده است.

محبیان ادامه داد: در حملات مقتدرانه جبهه مقاومت، وضعیت رژیم صهیونیستی به درجه بحرانی رسیده است و دیدیم که سردار قاآنی چندی پیش اعلام کرد و هشدار داده بود که ساکنین اسرائیل غاصب خانه های خود را بفروشند و به اروپا فرار کنند که این نشانه اقتدار جبهه مقاومت و ایران اسلامی است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18753
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.