حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
با حضور استاندار کردستان،

طرح گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان بیجار به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 5994
  • 15 بهمن 1401 - 14:36
طرح گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان بیجار به بهره‌برداری رسید
طرح گازرسانی به ۱۴ روستا و ۱۰ واحد تولیدی شهرستان بیجار با ۱۵۴ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال هزینه روز شنبه با حضور استاندار کردستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مدیرعامل شرکت گاز کردستان روز شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح گازرسانی به ۱۴ روستای بیجار اظهار کرد: با گازرسانی به این روستاها، ۲۹۰ خانوار از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

احمد فعله گری افزود: این ۱۴ روستا شامل روستاهای ویسمرید، سعدآباد، باقرآباد، قره دره بند، سلطان آباد، طهمورث، قینرجه، علی بدل، شوشتری، سیف آباد، باباخان، گراچقا، ده بنه و کنامار هستند که از گاز بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه امروز همچنین گازرسانی به ۱۰ واحد صنعت، تولیدی و یک مکان مذهبی هم به بهره برداری رسید، ادامه داد: در مجموع در دهه فجر، ۲۷ طرح در شهرستان بیجار با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در حال حاضر ۲۱۹ روستای شهرستان بیجار از گاز طبیعی بهره‌مند است و ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد و روستایی ۹۹.۵ درصد است، ضمن اینکه مطالعات گازرسانی به ۲ روستای باقی مانده بیجار نیز بزودی انجام و سال آینده عملیات گازرسانی این روستاها نیز آغاز می‌شود.

فعله‌گری با اشاره به اینکه امسال بیش از ۶۵۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان اجرا شد، یادآور شد: دهه فجر امسال ۲۰۷ پروژه گازرسانی با ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار در مناطق مختلف کردستان به بهره برداری می رسد.

بازدید استاندار از نمایشگاه توانمندی های واحدهای فناور

استاندار کردستان امروز همچنین از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه در جهاد دانشگاهی بیجار بازدید و بر لزوم تسهیل شرایط برای فعالیت تولیدکنندگان به ویژه واحدهای فناور و دانش‌بنیان توسط بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی شد.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: در حال دست و پنح نرم کردن با ارگان‌های اجرایی و بانک‌ها هستیم تا زمینه برای فعالیت واحدهای تولیدکننده از جمله دانش بنیان فراهم شود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5994
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.