حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

طرح کاشت نهال توسط جامعه کار و تولید کردستان آغاز شد

  • کد خبر : 29872
  • 14 اسفند 1402 - 8:59
طرح کاشت نهال توسط جامعه کار و تولید کردستان آغاز شد
طرح کاشت نهال توسط جامعه کار و تولید کردستان، روز دوشنبه و در آستانه روز درختکاری و هفته منابع طبیعی به صورت نمادین در نیروگاه سیکل ترکیبی قلیان سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در مراسم کاشت نهال در نیروگاه سنندج اظهار کرد: کاشت نهال جامعه کارگری در راستای طرح کاشت سه میلیون اصله نهال در استان آغاز شده و تا پایان هفته منابع طبیعی ادامه می یابد.

فرزاد پیشکاری افزود: همانطور که کاشت درخت امری بسیار مهم است، نگهداری و به ثمر رساندن هر نهالی که در زمین کاشته می شود از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی تاکید کرد: هر کس به نوبه خود در جهت حفظ و نگهداری درختان و فضای سبز محیط زندگی پیرامون خود تلاش و کوشش کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: جامعه کارگری و اهالی تولید نیز در این راستا احساس مسئولیت کرده و تمام تلاش خود را برای کاشت نهال بکار می گیرند.

پیشکاری ادامه داد: اگر امروز در بسیاری از عرصه های گوناگون شاهد رشد و توسعه کشور هستیم، به واسطه تلاش کارگران و جامعه کارفرمایی است که در حوزه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی حرف برای گفتن داریم.

وی به رتبه پنج کشور در تولید سیمان و هشت در تولید فولاد و آلومینیم در جهان اشاره کرد و افزود: کارگران و کارفرمایان با وجود مشکلات، هیچگاه سنگرهای اقتصادی را خالی نکردند و انقلاب و کشور را یاری دادند تا امروز شاهد اقتدار کشور در عرصه های بین المللی باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه جامعه کارگری با تقدیم ۱۴ هزار شهید، برگ زرینی بر افتخارات کارگران در کشور افزوده است، از سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان تقدیر کرد.

پیشکاری یادآور شد: سازمان بسیج کارگری همواره همراه و همگام با سیاست‌های وزارت کار بوده و در بحث موانع تولید، ایجاد و حفظ اشتغال موجود و کمک به واحد های مشکلدار اقدامات خوبی انجام داده که تبعات آن مشهود بوده و رضایتمندی کارگران و کارفرمایان را به دست آورده است.

وی با قدردانی از مهندسین نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج، به اهمیت جایگاه نیروگاه های برق در کشور و استان کردستان اشاره و اظهار کرد: صنعت برق در تمام لایه های زندگی بشری رسوخ پیدا کرده و پیشرفت و آبادانی کشور مرهون این صنعت است.

سرهنگ سعید شعبانی معاون هماهنگی سپاه بیت المقدس کردستان هم با قدردانی از اقدامات نیروگاه سیکل ترکیبی به بیان اهمیت حفظ محیط زیست سالم در زندگی بشری و جوامع مختلف پرداخت و با بیان اینکه باید به مسئولیت های اجتماعی توجه شود، محیط زیست سبز و هوای پاک را از مولفه های داشتن نیروی انسانی قوی و کارآمد خواند.

نیروگاه سیکل ترکیبی قلیان سنندج برزگترین نیروگاه تولید برق غرب کشور است که تاکنون برای ۲۱۶ نفر بصورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29872
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.