حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
قول وزیر جهاد کشاورزی به کشاورزان؛

طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال‌غرب کشور تا پایان دولت سیزدهم تکمیل می‌شود

  • کد خبر : 21030
  • 12 آبان 1402 - 14:20
طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال‌غرب کشور تا پایان دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
وزیر جهاد کشاورزی به کشاورزان قول داد؛ «بخشی از این پروژه که به وزارت جهاد کشاورزی مرتبط است تا پایان دولت به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل خواهد شد و پیگیر آن خواهیم بود»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، امروز جمعه ۱۲ آبان‌ماه محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی که در جریان سفر استانی ریاست جمهوری به استان کردستان از پایاب سد گاران شهرستان مریوان بازدید کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید از پایاب این سد اظهار کرد: اعتبار برای پروژه شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور تامین است، این پروژه مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار هفته گذشته توسط شخص رهبری تامین شده است.

وی افزود: در این پروژه بخشی که به وزارت جهاد کشاورزی مرتبط است تا پایان دور اول دولت به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل خواهد شد و پیگیر آن خواهیم بود.

نیکبخت با بیان اینکه با تکمیل این پروژه در کردستان، حدود ۱۳۵ هزار تن افزایش در محصولات کشاورزی خواهیم داشت، گفت: علاوه بر این پروژه، سیستم نوین آبیاری هم در سطح مزارع اجرا شده است و امیدواریم با این کار افزایش بهره‌وری در واحد سطح رقم بخورد.

بازدید از مجتمع کشت و صنعت و پرواربندی گوساله پنج هزار راسی مریوان

بازدید از مجتمع کشت و صنعت و پرواربندی گوساله پنج هزار راسی از دیگر برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان مریوان بود.

این مجتمع با ظرفیت پنج هزار راس گوساله نژاد سمینتال در مساحتی بالغ بر ۱۱۵ هکتار با تولید گوشت قرمز به میزان هزار و ۶۰ تن در سال و سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی ۵۰ نفر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21030
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.