حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد:

ضرورت تحقق پروژه‌های نهضت جهادی فیبر نوری

  • کد خبر : 32934
  • 27 فروردین 1403 - 10:35
ضرورت تحقق پروژه‌های نهضت جهادی فیبر نوری
مدیر مخابرات منطقه کردستان بر تحقق طرح‌ها و پروژه‌های نهضت جهادی فیبر نوری در زمان تعیین شده تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» به نقل از مخابرات کردستان، آزاد حکمت در اولین جلسه پروژه نهضت جهادی فیبر نوری (نجما) در سال جاری که با حضور معاونین، مدیران و رؤسای ادارات باهدف پیگیری و بررسی اقدامات صورت‌گرفته و توسعه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود برگزار شد بر تحقق طرح‌ها و پروژه‌های نهضت جهادی فیبر نوری در زمان تعیین شده تأکید کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اقدامات انجام شده، میزان رشد و درصد پیشرفت پروژه نجما و با تأکید بر اجرای به‌موقع پروژه‌های در دست اقدام در استان گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب، کنترل پروژه‌ها و طرح‌های در حال اجرا را بادقت هرچه‌تمام‌تر و با نظارت درست و دقیق، اجرا و در سریع‌ترین زمان ممکن و بر اساس برنامه از پیش تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

وی به تسریع بر روند انجام کارهای زیرساخت و نصب تجهیزات فنی برای اجرای پروژه نجما و واگذاری سرویس FTTH به متقاضیان اشاره کرد و بیان داشت: در راستای تحقق نهضت جهادی فیبر شرکت مخابرات ایران «نجما» باید به‌صورت ویژه و با تمام توان از ظرفیت‌های موجود بهره گرفت.

حکمت خاطرنشان ساخت: در راستای رسیدن به شاخص‌ها و تعهداتی که از سوی شرکت مخابرات ایران برای ما مشخص شده است باید با همراهی و تعامل، تلاشی مضاعف داشته باشیم.

در این جلسه حوزه سیستم‌های مخابراتی، انتقال، تجاری و امور مشتریان به بیان آخرین وضعیت اجرایی و مشکلات پیشرو در اجرای پروژه نجما و طرح‌های اختصاصی در استان پرداختند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=32934
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.