حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

صدور قطعنامه اتحادیه اروپا نسبت به بزرگترین ارکان نظام و انقلاب اسلامی کمتر از یک جنایت ملی نیست

  • کد خبر : 5612
  • 08 بهمن 1401 - 3:35
صدور قطعنامه اتحادیه اروپا نسبت به بزرگترین ارکان نظام و انقلاب اسلامی کمتر از یک جنایت ملی نیست
ماموستا رستمی گفت: صدور قطعنامه اتحادیه اروپا نسبت به بزرگترین ارکان نظام و انقلاب اسلامی کمتر از یک جنایت ملی نیست و ما با این اقدام سخیف و جنایتکارانه را محکوم کرده و شعارهای آنان را توخالی می‌دانیم.

ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتکو با خبرنگار کردتودی با اشاره به صدور قطعنامه اتحادیه اروپا و قرار دادن سپاه در لیست نهادهای ترویستی، اظهار داشت: در آیه قرآن آمده است، خداوند پشتیبان مردم مسلمان است و عظمتی بزرگ به مسلمانان و مردم مومن داده لذا همین عظمت است که اروپا را رنجانده و از این هراس دارند که مسلمانان متحد شوند.

 

وی با بیان اینکه چراغی که خداوند برای مردم مسلمان روشن کرده هیچ جامعه کافری نخواهد توانست آن را خاموش کند، یادآور شد: مردم کردستان در زمان‌های مختلف و در بسیاری جنگ‌ها مورد اصابت هزاران موشک و بمباران قرار گرفته‌اند و برای این مردم مشخص است که چه کسی جنایتکار و تروریست است.

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: اروپا با اسیر کردن زن و بچه‌های مردم کشورهایی مانند افغانستان و عراق و دیگر کشورها تروریستی بودن خود را نشان داده و با این اقدامات علیه ایران می‌خواهد بر اقدامات خود سرپوش بگذارد.

 

ماموستا رستمی اضافه کرد: این جنایتکاران غیر از این آواره کردن و قتل عام مردم، چپاول وغارت، قصد نابود کردن زیربنای اقتصادی کشورهای اسلامی و به راه انداختن جنگ مذهبی دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: صدور قطعنامه اتحادیه اروپا نسبت به بزرگترین ارکان نظام و انقلاب اسلامی کمتر از یک جنایت ملی نیست و ما با این اقدام سخیف و جنایتکارانه را محکوم کرده و شعارهای آنان را توخالی می‌دانیم.

 

ماموستا رستمی گفت: همه این اقدامات به این دلیل است که جمهوری اسلامی متکی به مردم و نخبگانش است و این مسئله است که دشمنان و کشورهای غربی را تکان داده است.

 

وی عنوان کرد: دشمنان می‌دانند امنیت بزرگی که به واسطه تلاش نیروهای سپاه در کشور وجود دارد در هیچ جای دنیا وجود ندارد و از این مسئله ناراحت هستند.

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دشمنان ایران می‌دانند کشور ایران اسلامی با کشورهای اسلامی و همسایه تعامل داشته و مرکز صلح و دوستی است.

 

وی اضافه کرد: هیچ جای دنیا چنین کشوری که مبتی بر ۴ رکن دین مبارک اسلام باشد وجود ندارد.

 

امام جمعه سنندج تصریح کرد: ایران مبتی بر چهار رکن مشورت، مساوات نژادها، عدالت و توسعه عمرانی و آبادانی است.

 

ماموستا رستمی گفت: غربی‌ها قصد دارند ایران کشوری وابسته به آنها و فقط مصرف کننده باشد لذا از اینکه ایران به این جایگاه از اقتدار و قدرت رسیده است سخت ناراحت هستند و پیشرفت‌های ما را برنمی‌تابند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5612
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.