حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
یادداشت؛

شکست هیمنه پوشالی

  • کد خبر : 32735
  • 26 فروردین 1403 - 10:22
شکست هیمنه پوشالی
تبلیغات شبانه‌روزی رسانه‌های وابسته به استکبار رنگ باختند و تمامی جهانیان از ماهیت پوچ و توخالی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نیز مطلع شدند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیاتی غرورآفرین با نام وعده صادق مواضع نظامی رژیم غاصب صهیونیستی را به‌صورت مستقیم از خاک ایران اسلامی مورد هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داد تا پاسخی باشد به جنایت اخیر این رژیم جعلی در کشور سوریه که منجر به شهادت مستشاران نظامی ایرانی شده بود.

در واقع باید گفت اگر چه شب گذشته موشک‌ها و پهپادهای ایران اسلامی خاک رژیم کودک‌کش صهیونیستی را درنوردیده بود؛ اما بیش از ۱۳ روز است که مردم ساکن در سرزمین‌های اشغالی خواب خوش به چشم خود ندیده بودند و نگران از پاسخ کوبنده ایران نسبت به سیاست‌های جنگی نتانیاهو تظاهرات گسترده‌ای را برگزار نموده بودند که این نشان از موج وحشت از حمله گسترده ایران داشته است.

از سویی تبلیغات شبانه‌روزی رسانه‌های وابسته به استکبار نیز دیشب رنگ باختند و تمامی جهانیان از ماهیت پوچ و توخالی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نیز مطلع شدند.

بی‌تردید موفقیت پهپادهای ایرانی در عبور از لایه‌های نظامی و دفاعی که رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار برای دفاع از این مترسک سر جالیز ایجاد کرده بودند نشان‌دهنده توانمندی و دانش نظامی ایران اسلامی در مقابله با تهدیدات دشمن بوده است که موجب غافلگیری سران کشورهای اروپایی نیز شد.

رژیم غاصب صهیونیستی در طول ماه‌های گذشته جنایات بی‌شماری را در مقابل مردم بی‌دفاع فلسطینی مرتکب شده بود و گستاخی خود را به جایی رسانیده بود که حتی بیماران بستری در بیمارستان‌ها نیز از آسیب‌های این رژیم جنایت‌کار در امان نبودند و اما هم‌اکنون این طبل توخالی شکسته شده است و ابهت و اقتدار پوشالی خود را ازدست‌داده است.

اما باید گفت حملات شب گذشته بدون شک تنها یک تنبیه جدی از سوی ایران اسلامی بوده است و همان‌گونه که مقامات نظامی کشور نیز عنوان کرده‌اند درصورتی‌که رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین اقدامی داشته باشد سیلی بعدی را بسیار محکم‌تر دریافت خواهد کرد که دیگر توان قد راست کردن نیز نداشته باشد.

امروز دیدیم که اقتدار ایران اسلامی زبان را بر دهان امثال نتانیاهوها لال خواهد کرد و خاخام‌های صهیونیست باید بر سر مرگ رؤیای از نیل تا فرات خود ضجه بزنند.

اما این مسئله فرصت خوبی می‌تواند باشد برای هم‌پیمانان رژیم کودک‌کش صهیونیستی تا بیشتر به رفتار خود توجه داشته باشند و حدود خود را هنگام صحبت در خصوص ایران اسلامی حفظ کنند که سرزمین مردان پارسی بر سر آرمان و ارزش خود با هیچ‌کس تعارفی نخواهد داشت و از اهداف خود پای پس نخواهد کشید.

 یادداشت از محمد رادمهری

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=32735
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.