حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
امام جمعه اهل‌سنت بیجار:

شکست رژیم صهیونیستی از جوانان فلسطینی ابهت پوشالی آنان را نابود کرد

  • کد خبر : 18857
  • 19 مهر 1402 - 12:36
شکست رژیم صهیونیستی از جوانان فلسطینی ابهت پوشالی آنان را نابود کرد
امام جمعه اهل‌سنت بیجار گفت: اجرای عملیات طوفان الاقصی پایه‌های متزلزل رژیم جعلی صهیونیستی را بهتر از گذشته به جهانیان نشان داده است و شکست این رژیم منحوس در برابر جوانان فلسطینی ابهت پوشالی آنان را نابود کرد.

ماموستا جمال جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کوردتودی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های افسری کشور، اظهارداشت: رژیم صهیونیستی در طی سال‌های گذشته با تبلیغات بسیاری در سراسر جهان مردم را در کشورهای اروپایی و آمریکایی به سمت سرزمین‌های اشغالی سوق داد اما امروز می‌بینیم که فرودگاه‌های این رژیم مملو از جمعیتی است که به دنبال فرار از سرزمین‌های اشغالی هستند که دیگر بازگشتی به این سرزمین نداشته باشند.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال عادی‌سازی روابط خود با کشورهای حوزه خلیج فارس بود اما اجرای عملیات طوفان الاقصی پایه‌های متزلزل این رژیم جعلی را بهتر از گذشته به جهانیان نشان داده است و شکست این رژیم منحوس در برابر جوانان فلسطینی ابهت پوشالی آنان را نابود کرد.

 

به گفته وی این حرکت جدید جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی، پیامی پر مغز برای استکبار جهانی و برخی از دولت‌های عربی خود فروخته دارد.

 

وی ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت فلسطین و حماس بر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: حمله نیروهای جبهه مقاومت، حماس و حزب الله به رژیم جعلی صهیونیست کودک‌کش نشان داد که در اوج تحریم‌های ظالمانه، طولانی مدت و همه‌جانبه، می‌توان خودکفا شد و علیه دشمن تا دندان مسلح چنین حرکت عظیمی را رقم زد.

 

امام جمعه اهل سنت بیجار با اشاره به اینکه این رژیم منحوس در چند سال اخیر در سرازیری سقوط قرار گرفته است، تاکید کرد: وعده خداوند در مورد قوم یهود بازهم تکرار خواهد شد ولی این ملت فراموش کار هیچگاه به درگاه خداوند توبه نخواهند کرد.

 

ماموستا جعفری تصریح کرد: زمانی که در جهان می بینید که مردم برای حمایت از فلسطین و این عملیات عظیم به خیابان می‌آیند و اعلام حمایت می‌کنند، جایگاه پست و بی‌هویت اسرائیل را نمایش می‌دهد.

 

وی با تاکید بر اهمیت حمایت جامعه مسلمانان از ملت مظلوم فلسطین، یادآور شد: ملت مظلوم فلسطین و جوانان جان بر کف جبهه مقاومت، توانستند سیلی محکمی به صورت نحس صهیونیست وارد سازند و از هیبت این حرکت، اسرائیلی‌ها هنوز نتوانسته‌اند محاسبه دقیقی از این عملیات به دست آورند.

 

 

امام جمعه اهل سنت بیجار اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به درستی فرمودند که رژیم غاصب اسرائیل، بعید است با همه های و هوی‌ها و حمایت‌های غربی، سازه‌های قدرت اطلاعی و نظامی از دست رفته خود را جبران کند.

 

وی بار دیگر به وعده الهی اشاره کرد و گفت: همان طور که شاهد آن هستیم، اسرائیلی‌ها خود به دست خود نابود می‌شوند و به شدت بر سرعت انجام آن اصرار دارند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18857
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.