حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

شور استکبارستیزی دانش‌آموزان بیجاری در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان+ تصویر

  • کد خبر : 21105
  • 13 آبان 1402 - 10:22
شور استکبارستیزی دانش‌آموزان بیجاری در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان+ تصویر
راهپیمایی یوم ‌لله ۱۳ آبان در شهرستان بیجار، همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه‌ خبری تحلیلی کردتودی، مردم بیجار گروس هم‌اکنون در قالب دسته‌های منظم و به هم فشرده از مسیر میدان آیت‌الله طالقانی، خیابان توحید شمالی و سپس خیابان آزادگان در مسیر اعلام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار، راهپیمایی یوم الله ۱۳ ابان را آغاز کرده و در نهایت با تجمع در میدان آیت‌الله فاضل‌گروسی، برگ زرینی دیگر از حماسه اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشتند.

با توجه به اینکه ۱۳ آبان امسال روز شنبه ابتدای هفته برگزار می‌شود، دانش‌آموزان به همراه مربیان آموزشی در مدارس، آیین راهپیمایی را از ساعت ۱۰ صبح با طی مسیرهای اعلامی به صورت یکپارچه و متحد به سمت میدان‌آیت‌الله فاضل‌گروسی آغاز کردند.

دانش آموزان و دانشگاهیان بیجار در راهپیمایی امسال یوم الله ۱۳ آبان حضور پررنگی دارند و پلاکارد و پارچه نوشته های مدارس در مسیرهای مختلف راهپیمایی مبین این نکته است.

یکی از نکات جالب توجه درباره راهپیمایی امسال یوم الله ۱۳ آبان، حضور خانوادگی برخی شرکت‌کنندگان است که آمده‌اند در این روز مهم بار دیگر با مقام معظم رهبری، آرمان‌های امام راحل و شهیدان گلگون کفن تجدید بیعت و حمایت خود را از دانش‌آموزان و کودکان بیگاه غزه و فلسطین اعلام کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی امسال یوم الله ۱۳ آبان در بیجار شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسراییل»، «فرمان رهبر ما، مرگ بر آمریکا» سر دادند؛ «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «مرگ بر صهیونیسم» سردادند.

پرچم سه رنگ کشورمان نیز با زیبایی تمام و در تعداد زیاد در دستان دانش‌آموزان و جوانان به اهتزار در آمده بود تا چشم دشمنان این مرز و بوم را کور کند.

شرکت کنندگان همچنین با در دست‌داشتن پلاکادرهای حمایتی از غزه و فلسطین، تصاویری از مقاومت اسلامی و حزب‌الله از دیگر نکات جالب توجه راهپیمایی امروز بود.
تماشای کودکانی که در آغوش پدر یا نشسته بر دوش آنان پرچم سه رنگ کشورمان را به به اهتزاز در آورده بودند، لذتی دو چندان داشت؛ آنان آمده بودند تا به استکبار جهانی بگویند که کودکان و دانش‌آموزان غزه و فلسطین هم مظلوم اند و هم بی‌دفاع هستند.

راهپیمایان بیجاری امروز با مشت های گره کرده و در صفوف فشرده، وقتی شعار «مرگ بر آمریکا» را با قدرت تمام فریاد می‌زدند، روحیه استکبارستیزی خود را با تمام وجود به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21105
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.