حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
استاندار کردستان:

شورای محلات اسلامی نقشی اساسی در مطالبه‌گری مردمی دارند

  • کد خبر : 9054
  • 27 فروردین 1402 - 7:38
شورای محلات اسلامی نقشی اساسی در مطالبه‌گری مردمی دارند
استاندار کردستان با بیان اینکه می توان از ظرفیت شورای محلات اسلامی برای مطالبه گری مردم استفاده نمود، گفت: ایجاد شورای محلات اسلامی در راستای مردمی سازی امور و ارتباط عمیق‌تر حاکمیت و دولت با بدنه اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه روز گذشته در همایش استانی محلات اسلامی در حسینیه سپاه بیت المقدس کردستان، اظهار کرد: ایجاد شورای محلات اسلامی در راستای مردمی سازی امور و ارتباط عمیق‌تر حاکمیت و دولت با بدنه اجتماعی است.

وی شعار دولت سیزدهم را مردمی بودن و آن را خط مشی رئیس جمهور عنوان کرد و افزود: این شعار به واقع در عمل و قالب سفرهای استانی محقق شده که بسیار هم پرخیر و برکت است.

استاندار کردستان بر لزوم عمل مدیران به شعار مردمی بودن و در میان مردم بودن تاکید کرد و ادامه داد: صرف در بین مردم بودن کفایت نمی‌کند، بلکه مردم باید برای مطالبه خود به مدیران دسترسی داشته باشند و بدانند که گوش شنوایی برای خواسته هایشان وجود دارد.

زارعی کوشا، شرط مفید بودن مدیران در بین مردم را تسهیل امور و رسیدگی به مشکلات مردم دانست و اظهار کرد: یکی از بهترین طرفیت‌ها برای بیان مطالبه، مساجد است، همان ظرفیتی که در قدیم برای اجتماعات و امور سیاسی و دینی از آن بهره‌ گرفته می‌شد.

وی نظام اسلامی را نظامی بر مبنای آرا عمومی برشمرد و ادامه داد: هر ۲ سال یک بار انتخاباتی بزرگ در کشور برگزار می‌شود که نوعی توجه به مطالبه گری مردم است.

استاندار کردستان تاکید کرد: از جمله موضوع‌هایی که مطالبه گری را دچار آسیب می‌کند، استفاده ابزاری از آن توسط نامزدها است که اعلب با وعده‌هایی واهی و خارج از اختیار، تیشه به ریشه اعتماد عمومی می‌زند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9054
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.