حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
به دلیل دخالت های نماینده مجلس شورای اسلامی؛

شورای شهرستان بیجار استعفا داد

  • کد خبر : 3408
  • 09 آذر 1401 - 9:09
شورای شهرستان بیجار استعفا داد
رییس شورای شهرستان بیجار از استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهرستان بیجار خبرداد و گفت: علت اصلی این اقدام، دخالت های مستقیم نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در حوزه وظایف این نهاد است.

علی اسدی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار کردتودی، گفت: متاسفانه از آغاز فعالیت این شورا، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، با دخالت های مستقیم و اعمال اهرم های فشار، در عمل این شورا را یک نهاد بیهوده قلمداد کردند.

وی افزود: در کنار دخالت هایی که در حوزه وظایف شورای شهرستان می شد، هیچ گاه در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های کلان شهرستان از شورا استفاده نمی شود و گویا چنین شورای رسمیت ندارد.

رییس شورای شهرستان بیجار با اشاره به اینکه اعتراض به این موارد به اطلاع فرماندار شهرستان رسیده است یادآور شد: بارها طی جلساتی این موارد به اطلاع فرماندار شهرستان رسیده امّا تا امروز حرکت مثبتی مشاهده نشده است.

اسدی ادامه داد: اعضای شورای شهرستان که تشکیل شده از اعضای شورای شهرهای پنج گانه است طبق قانون در عزل و نصب مدیران، تصمیم گیری های کلان شهرستان و نظارت بر هزینه کرد اعتبار مسئولیت های اجتماعی معادن نقش مشخصی دارد که تاکنون مورد توجه و اهمیت قرار نگرفته است.

وی افزود: اعضای شورای شهرستان تاکنون از تمام ظرفیت های خود برای ایجاد ارتباط سازنده و پویا و همراه با مسئولین ارشد شهرستان استفاده نموده و همواره سعی کرده که به دور از جناح های سیاسی، وظیفه اصلی خود را انجام دهد که متاسفانه این مهم محقق نشد و با حمایت همه اعضا، شورای شهرستان استعفای جمعی خود را تقدیم فرماندار بیجار کرد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=3408
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.