حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
7
کارشناس مسایل سیاسی عنوان کرد:

شهید سلیمانی نماد عزت اسلام و مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی بود

  • کد خبر : 4205
  • 07 دی 1401 - 7:54
شهید سلیمانی نماد عزت اسلام و مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی بود
  منتشلو کارشناس مسائل سیاسی گفت: حاج قاسم با شهادتش نشان داد راهی که او و یارانش در سراسر جهان از سال ها پیش آغاز کرده اند ادامه خواهد داشت چرا که حاج قاسم  بی تردید نماد یک شخصیت فوق العاده تاثیرگذار در جهانی شدن تفکر اسلامی و انقلاب اسلامی است.

جعفر منتشلو کارشناس مسایل سیاسی درگفتگو با خبرنگار کُردتودی، به مناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به این مطلب که وی هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مسلمین و مظلومین جهان در سر نداشت و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی بود گفت: به طور قطع شکست های بزرگی را برای آمریکای جنایتکار و نظام غاصب صهیونیستی بعد از شهادت سردار بوده و خواهد بود که هم اکنون  فروریختن اندک قدرت باقی مانده آنها به وضوح عیان است.

وی در ادامه افزود: امروز اسلام و در راس انقلاب اسلامی ایران به واسطه مجاهدتهای امثال شهید سلیمانی به یک تفکر و گفتمان جهانی تبدیل شده و دشمن تلاش خود را به کار بسته تا مانع از شیوع و گسترش این گفتمان در دنیا شود که ترور شخصیت‌ها و دانشمندان هسته‌ای کشورمان در راستای جلوگیری از گسترش و ترویج این تفکر است.

منتشلو اضافه کرد: تفکر اسلام مداری و انقلاب اسلامی دیگر محدود به مرز و خاک نیست و در دنیا با حرکت عظیمی همراه شده است لذا، یکی‌ از کارهایی که ما باید انجام دهیم این است که انقلاب اسلامی را محدود به ایران نکنیم چرا که اگر معتقد باشیم انقلاب اسلامی یک مکتب است و باید فقط در کشور ایران نگهداری شود این ظلم به انقلاب اسلامی است.

این کارشناس مسایل سیاسی تاکید کرد: حاج قاسم یکی از صدها بزرگ مردانی است که در سایه مکتب امام و رهبر انقلاب رشد کردند، به بلوغ رسیدند و جهانی را تحت تاثیر خود قرار دادند.

وی افزود: حاج قاسم با شهادتش نشان داد راهی که او و یارانش در سراسر جهان از سال ها پیش آغاز کرده اند ادامه خواهد داشت چرا که حاج قاسم  بی تردید نماد یک شخصیت فوق العاده تاثیرگذار در جهانی شدن تفکر اسلامی و انقلاب اسلامی است.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: در واقع تفکر و عمل سردار سلیمانی در جهانی شدن و صدور اندیشه و نظام فکری و سیاسی اسلام تاثیرات بسیار عمیق و ماندگاری برجای گذاشت که اگر یک ملت بخواهد ظرفیت‌های ملی را به میدان آورد و یا اگر بخواهد وحدت ملی را با وجود اقوام و مذاهب مختلف محقق کند و یا اگر بخواهد با قدرت زور گوی برتر مواجه شده و بر آن غلبه کند و یا اگر بخواهد محیط منطقه‌ای امن و پرنشاطی داشته باشد، مکتب سلیمانی فراروی او است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4205
  • ارسال توسط : m j

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.