حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

شهید سلیمانی سرباز صادق و سردار ولایت بود

  • کد خبر : 26100
  • 12 دی 1402 - 19:23
شهید سلیمانی سرباز صادق و سردار ولایت بود
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) گفت: شهید سلیمانی سرباز صادق و سردار ولایت بود و به عنوان قهرمان جهان اسلام شناخته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء کشور امشب در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در مهدیه سنندج برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب کردستان را سرزمین مجاهدت‌های خاموش نامیدند زیرا زمانی که امنیت این منطقه در خطر افتاد مردم فهیم و انقلابی این استان سختی‌های زیادی را متحمل شدند، مبارزه و مجاهدت برای برقراری امنیت می‌کردند اما خاموش بودند و صدایشان به جایی نمی‌رسید لذا سر تعظیم به تمام شهدای مهاجر و انصار این منطقه فرو می‌آورم.

وی ضمن ضرورت خیزش عظیم جهاد تبیین در کشور، گفت: جهاد تبیین، فریضه واجب فوری است و با عنوان جهاد عظیم نیز ذکر می‌شود و ارزش بیان و تبیین حقایق را بیان می‌کند تا ذهن افراد از شبهه‌افکنی‌ها دور شود و صراط حق از صراط باطل با تبیین تفکیک خواهد شد لذا باید نهضت جهاد تبیین را برای مردم و جوانان بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین نظام باید دستاورد‌ها در عرصه‌های مختلف را به خوبی تبیین کنند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) متذکر شد: ارزش‌های شهدا دفاع از قرآن، انقلاب اسلامی، نظام، ناموس، عزت و امنیت است و این‌ها همه زیبا هستند و همه انسان‌های آزاده این واژه‌ها را دوست دارند.

وی تاکید کرد: حاج قاسم درس‌آموز ممتاز مکتب امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب بود. یعنی اگر یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی، تربیت انسان‌ها در تراز انقلاب را فرض کنیم، مکتب حاج قاسم همان مکتب انقلابی امام خمینی (ره) و مکتب اباعبدالله (ع) است که از اسلام انقلابی نشأت گرفته است.

وی افزود: قدردانی بی‌نظیر مردم انقلابی در ایران و سایر کشورها از حاج قاسم، قدردانی از جهاد و مبارزه بود چرا که بزرگ‌ترین ویژگی حاج قاسم در این جهاد، خلوص و پاک بودن نیت و قصد او بود و خداوند به خاطر همین اخلاص او را آنچنان عزیز و بزرگ کرد که هیچ وقت در تاریخ منطقه فراموش نخواهد شد.

شهید قاسم سلیمانی یک سیاستمدار و فرمانده مقتدر بود

حجت‌الاسلام محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه این مراسم اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی یک سیاستمدار و فرمانده مقتدر بود و در تمام جهان به عنوان انسانی بزرگ و حامی مظلومان شناخته شده است.

وی یادآور شد: در دنیایی که با بحران الگو مواجه هستیم این شخصیت والا می‌تواند الگویی بسیار ارزشمند برای جامعه باشد.

در پایان این مراسم از تندیس شهید جلیل شادمانی برادر معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء که بعد از ۴۱ سال شناسایی شد رونمایی شد.

شهید جاویدالاثر جلیل شادمانی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که ۴۱ سال مفقودالاثر بود. هویت پیکر مطهر این شهید به تازگی از طریق آزمایش DNA در مرکز ژنتیک نور شناسایی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26100
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.