حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4

شهرک صنعتی سرنجیانه نوید بخش افزایش اشتغال در سنندج است

  • کد خبر : 12665
  • 04 تیر 1402 - 7:42
شهرک صنعتی سرنجیانه نوید بخش افزایش اشتغال در سنندج است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: بهره‌برداری از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی سرنجیانه نوید بخش رونق تولید و افزایش اشتغال در سنندج است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان به همراه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در سومین روز از دهه تولید و تجارت از شهرک صنعتی سنندج چهار(سرنجیانه) و واحدهای تولیدی در حال ساخت و ساز در این شهرک بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت و میزان‌ پیشرفت پروژه‌های عمرانی خط انتقال آب و جاده دسترسی به این شهرک صنعتی قرار گرفت.

معاون عمرانی استاندار کردستان در حاشیه بازدید از دو پروژه زیر ساختی احداث خط انتقال آب و جاده دسترسی به شهرک صنعتی سنندج چهار اظهار کرد : تکمیل زیرساخت‌های این شهرک صنعتی از مهم‌ترین اهداف در دست اقدام دولت مردمی در سنندج است و با توجه به پیشرفت هر دو پروژه امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با حضور رییس‌جمهور این ۲ پروژه به بهره‌برداری برسد.

کیومرث حبیبی بیان کرد: شهرک صنعتی سرنجیانه با توجه به جانمایی مناسب و پیش‌بینی ایجاد ۴۰۰ واحد تولیدی در صورت بهره‌برداری کامل؛ نوید بخش رونق تولید و افزایش اشتغال در سنندج است.

شهرک صنعتی سرنجیانه با توجه به جانمایی مناسب و پیش‌بینی ایجاد ۴۰۰ واحد تولیدی در صورت بهره‌برداری کامل؛ نوید بخش رونق تولید و افزایش اشتغال در سنندج استوی در ادامه با پیمانکاران دارای پروژه در این شهرک صنعتی گفتگو و مهمترین مسائل و مشکلات پیش‌روی بهره‌برداری کامل از شهرک صنعتی سنندج چهار را از نزدیک بررسی و برای تسریع در تکمیل هر چه سریعتر آن دستور اقدامات و راهکارهای لازم را صادر کرد.

اراضی ۷۰ هکتار از شهرک صنعتی سرنجیانه واگذار شده است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان هم در این بازدید با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های شاخص این شرکت در استان، شهرک صنعتی سنندج چهار(سرنجیانه) است، گفت: این شهرک در ۲ فاز تعریف شده که یک فاز آن با مساحت ۷۰ هکتار آماده بهره‌برداری کامل است و اراضی آن هم به متقاضیان واگذار شده است.

حمیدرضا امانی با اشاره به اینکه در فاز نخست شهرک سرنجیانه ۲۰۰ قرارداد واگذاری انجام شده است، اظهار کرد: ۸۰ واحد هم اکنون در حال ساخت و ساز هستند و طراحی و اجرای فاز دوم این شهرک صنعتی هم جزو برنامه های امسال شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

وی با بیان اینکه سند ۲ فاز این شهرک صنعتی هم به نام شرکت شهرک های صنعتی استان انتقال یافته است، یادآور شد: تقریبا ۶ هکتار از اراضی این شهرک هم به زون دانش بنیان اختصاص پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان اظهار داشت: مشکل تامین آب و جاده دسترسی به این شهرک صنعتی تعیین تکلیف شده و ۱۵ کیلومتر خط انتقال آب با ۲۵۰ میلیارد اعتبار و ۲ کیلومتر جاده دسترسی با ۱۴۰ میلیارد ریال در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهرک صنعتی سرنجیانه ۲۰۵ هکتار مساحت دارد که براساس برنامه‌ریزی انجام شده اراضی آن در فاز نخست به مساحت ۷۵ هکتار زون بندی شده و به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان واگذار شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12665
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.