حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان:

شهرک صنعتی دهگلان سنددار شد

  • کد خبر : 18537
  • 16 مهر 1402 - 7:19
شهرک صنعتی دهگلان سنددار شد
فرآیند صدور سند تک‌ برگ ۲۱۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی دهگلان که قریب به دو دهه بلاتکلیف مانده بود؛ به اتمام رسید و سند قطعی این زمین‌ها به نام شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حمیدرضا امانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به یمن نگاه جدی و حمایتی دولت به مقوله تولید و اشتغالزایی؛ فرآیند صدور ۲۱۰ هکتار از این اراضی که سال‌ها مسکوت مانده بود؛ با دستور و حمایت ویژه استاندار به اتمام رسید و سند قطعی این زمین‌ها به نام شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان صادر شد.

وی افزود: این اقدام اصولی و جهادی، علاوه بر ایجاد اعتبار و اطمینان برای سرمایه‌گذاران، موجب تسهیل در روند صدور سند تک‌برگ واحدهای تولیدی و رفع بسیاری از موانع و مشکلات این شهرک مهم و آینده‌ساز در توسعه و تولید استان را درپی خواهد داشت.

امانی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در ایجاد هماهنگی و استفاده مطلوب از امکانات زیربنائی و ارائه خدمات مناسب و ضروری برای متقاضیان سرمایه‌گذاری بیش از پیش در تلاش است تا نقشی پر رنگ در ایجاد زمینه تولیدات صنعتی داشته باشد و همواره خود را موظف به ایجاد زمینه‌های لازم برای راه‌اندازی، هدایت و توسعه سرمایه‌گذاری‌های بخش غیردولتی در صنایع کوچک به ویژه دانش‌بنیان با همکاری و تعامل با سایر ارگان‌ها می‌دانیم.

وی در پایان تاکید کرد: حمایت از ایجاد واحدهای صنعتی کوچک زودبازده برای اشتغال سریع، مولد و کارآفرین و حمایت از سرمایه‌گذاری‌های صنعتی به منظور بهبود در روش‌های تولید، کاهش ضایعات و ارتقای بهره‌وری و کیفیت در جهت رونق اقتصادی استان و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تولیدکنندگان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی جزو اهداف و سیاست‌های شرکا شهرک‌های صنعتی کردستان است.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است.

این شرکت با دارا بودن یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۱۴۸۸ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۷۲۰ واحد صنعتی و واحد کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم ۱۲ هزار نفر را در استان کردستان فراهم کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18537
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.