حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

شهروندان سنندجی از ظرفیت ۱۲ پارکینگ‌ موجود استفاده کنند

  • کد خبر : 25770
  • 06 دی 1402 - 13:03
شهروندان سنندجی از ظرفیت ۱۲ پارکینگ‌ موجود استفاده کنند
رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج گفت: در حال حاضر ۱۲ پارکینگ فعال در سطح شهر وجود دارد و شهروندان می توانند در راستای بهبود عبور و مرور به ویژه در هسته مرکزی شهر از ظرفیت این پارکینگ‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، امیر جمشیدنژاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: این پارکینگ‌ها شامل پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی، پارکینگ خیابان شهدا روبروی پارک شهدا، مجتمع بانتا آبیدر در خیابان پاسداران، مجتمع هورام خیابان پاسداران، پارکینگ روبروی مسجد ملاویسی بلوار کردستان و پارکینگ خیابان حسن‌آباد نبش زبان سرا است.

وی افزود: همچنین پارکینگ استقلال خیابان پاسداران جنب پاساژ صدف، پارکینگ مجتمع کردستان بلوار پاسداران، پارکینگ خیابان هدایت جنب کلینیک تامین اجتماعی، پارکینگ خیابان نمکی بالاتر از شهرداری منطقه ۲، پارکینگ خیابان طالقانی جنب سینما شیدا و پارکینگ جنب مسجد ملاویسی از دیگر پارکینگ‌های فعال سطح شهر است که از شهروندان انتظار داریم خودروهای خود را در این پارکینگ‌ها پارک کنند.

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج در ادامه با اشاره به اینکه تلاش در راستای ساماندهی گره‌های ترافیکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است، اظهار کرد: در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی به صورت کوتاه، میان و بلندمدت مطرح و اجرا شده است.

به گفته وی، اجرای کلان پروژه‌های مختلف در حوزه ترافیک از دیگر برنامه‌ها و اقداماتی است که برخی از آنها به بهره‌برداری و تعدادی در دست اجرا است که افتتاح آنها بستر رفع مشکلات ترافیکی را در سطح شهر فراهم سازد.

جمشیدنژاد اعلام کرد: رفع مشکلات ترافیکی از مطالبات اصلی شهروندان است؛ البته تحقق آن نیازمند همراهی و همکاری بخش‌های مختلف به ویژه سازمان های دخیل در ارتقای فرهنگ ترافیکی است.

وی همچنین با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل هوشمند در سنندج نیز اقدامات مختلفی در دستور کار است، ادامه داد: از ۲۶ نقطه حادثه‌خیز استان، هفت نقطه آن در شهر سنندج بود که تاکنون سه نقطه آن رفع شده و چهار نقطه دیگر هم به زودی رفع خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج یادآور شد: پارک دوبل، پارک در محل توقف ممنوع و سدمعبر موجب افزایش مشکل‌های ترافیکی معابر می‌شود که اجرای طرح تاثیرگذار برخورد با این تخلفات در معابر به ویژه در هسته مرکزی شهر توسط پلیس راهور قابل تقدیر است و امیدواریم شهروندان در این راستا نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=25770
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.