حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0
پس از ماه‌ها انتظار؛

شهرداری قروه صاحب شهردار شد

  • کد خبر : 26433
  • 18 دی 1402 - 7:49
شهرداری قروه صاحب شهردار شد
پس از ماه‌ها انتظار بالاخره شامگاه روز گذشته قدرت‌الله سیف‌پناهی به عنوان شهردار قروه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، یکی از وظایف اصلی شورای شهر انتخاب شهردار آن شهر می‌باشد، وظیفه‌ای که می‌توان گفت اگر مهمترین وظیفه شورای شهر نباشد در میان پراهمیت‌ترین وظایف انان خودنمایی می‌کند اما در ششمین دوره شورای شهر باید گفت در شهرستان قروه شاهد ناتوانی شورا در این امر مهم بودیم که ماه‌ها از بلاتکلیفی شهرداری قروه می‌گذرد تا اینکه بالاخره شهردار این شهر انتخاب شده است!

شهر قروه با جمعیتی بالغ بر ۷۰ هزار نفر به عنوان یکی از مهمترین شهرهای استان کردستان و دروازه ورودی این استان محسوب می‌شود که در سایه بی‌مدیریتی، ماه‌ها از نبود شهردار رنج کشیده است!

این در حالی است که شهر قروه با حجم عظیمی از مشکلات و ضعف در ساختار شهری و نبود مدیریتی قوی در رفع این مشکلات روبرو بوده و هم‌اکنون نیازمند همتی گسترده برای برطرف ساختن این مشکلات است.

کمبود فضای سبز و محدود شدن مکان‌های تفریحی مردم این شهرستان به پارک رضوان و سراب قروه از یک سو و خیابان ها و معابری که جوابگوی ترافیک عمده این شهرستان نمی شوند از سوی دیگر به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این شهر مطرح هستند.

از نبود حتی یک سرویس بهداشتی عمومی در داخل شهری که به عنوان محل تردد مردم از دیگر استان‌های کشور به داخل استان کردستان محسوب می‌شود تا جای خالی سینمایی برای رفع نیاز خانواده‌ها یا به صف شدن نیسان‌ها و وانت‌بارها در مسیر خیابان شریعتی برای فروش میوه از جمله مواردی هستند که شهرداری قروه باید در رفع انان تلاش و برنامه منظم داشته باشد.

از طرفی باید گفت موارد گفته شده تنها بخشی از دغدغه‌های شهری مردم قروه هستند و وضعیت کنونی قروه با آنچه که شایسته مردمان ان باشد فاصله بسیاری دارد، که بهبود آن همت کلی مسئولین و مردم را برای آبادانی این شهرستان بیش از گذشته در کنار یکدیگر می‌طلبد اما نقش شهرداری و شهردار این شهر به مراتب مهم‌تر از دیگران است چرا که مدیریت شهری نیازمند تجربه و تخصص در این زمینه است.

در طی سال‌های گذشته شاهد تغییرات بسیاری در سطح شهرداری قروه بودیم اما متاسفانه افرادی که در این سمت منصوب شده بودند علی‌رغم تلاش‌های بسیار نتوانستند انگونه که باید نیازهای این شهر را تامین کنند!

امید آنکه هم اکنون و با انتخاب قدرت الله سیف پناهی به عنوان شهردار، شهر قروه نیز شاهد تغییراتی در خور شان مردم این دیار باشد و با پشت سر نهادن روزهای نامعلوم گذشته جهشی رو به جلو برداشته و دغدغه‌های شهری مردم را کاهش دهد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26433
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.