حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان:

شهدای «قادرخانزاده» افتخاری بزرگ برای مردم کردستان هستند

  • کد خبر : 15849
  • 05 شهریور 1402 - 10:51
شهدای «قادرخانزاده» افتخاری بزرگ برای مردم کردستان هستند
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: خانواده قادرخانزاده به واسطه رشادت‌ها و فداکاری‌هایی که برای حفظ انقلاب کردند در کشور شناخته شده هستندو افتخاری بزرگ برای مردم کُردستان‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سردار امان الله گشتاسبی در دیدار با خانواده شهید قادرخانزاده در بانه با بیان اینکه کردستان یادآور رشادت‌های بی‌بدیلی است که از وجب به وجب خاکش، مردان و زنانی غیور آن را به نمایش گذاشته‌اند، اظهار داشت: مردم کردستان از سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی با رشادت‌های بی‌مثال خویش مجاهدت‌هایی را خلق کردند که در کمتر جایی از ایران اسلامی نمونه آن یافت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خانواده «قادرخانزاده» به واسطه رشادت‌ها و فداکاری‌هایی که برای حفظ انقلاب کردند در کشور شناخته شده هستند، گفت: خانواده قادرخانزاده که ۶ فرزندشان به مقام شهادت نائل آمدند، نمونه‌‌ای از جانفشانی‌ها و ایثارگر‌های مردم کردستان هستند که با تکیه بر آموزه‌های دین مبین اسلام در برابر رژیم طاغوت ایستادگی کردند.

سردار گشتاسبی با تاکید بر ادامه راه شهیدان خاطرنشان کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از خود شهادت نیست.

گفتنی است؛ خانواده «مجید قادرخانزاده» یکی از خانواده‌های انقلابی شهرستان بانه بوده که در راه دفاع از انقلاب اسلامی و کشور خون پاک ۶ پسرش؛ «بختیار، کامیار، اردشیر، کورش، بهنام و دلاور» را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند.

خانواده‌این شهیدان مجاهد و مبارز در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی با رشادت‌های بی‌مثال‌شان مجاهدت‌هایی را خلق کرده که در کمتر جایی از ایران اسلامی نمونه آن را می‌توان یافت، تا جایی‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در خطبه‌های نماز جمعه تهران در بخشی از فرمایشات‌شان فرموده‌اند «در سنندج پدر بزرگوار و نیرومندی را دیدم از یکی از شهرهای کردستان که شش پسرش در راه خدا شهید شده بود و این مرد با کمال قدرت و استقامت ایستاده بود و دم از وفاداری به انقلاب می‌زد، من با همین کلمات معمولی که حقیقتاً کلمات عاجزند از اینکه بتواند احساسات انسان را نشان بدهند به این پدر بسیار بزرگوار و مؤمن تبریک و تسلیت می‌گفتم و به او تسلی می‌دادم اما او به من می‌گفت من احساس نمی‌کنم شش پسر من خونشان هدر رفته و ضایع شده چون در راه اسلام شهید شده‌اند. پسر هفتم او جانباز است که یک پایش را در راه خدا داده که او را هم ما زیارت کردیم.»

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان همچنین با خانواده شهید مطلب احمدیان دیدار و از آنها تجلیل بعمل آورد.

شهيد حاج مطلب احمديان فرمانده گردان حضرت رسول اكرم (ص) سپاه بانه پنج شنبه ۱۸ مهر ۹۲ در جريان درگيری با مزدوران ضد انقلاب در نزديكي روستای ساوان و خشكدره از توابع بخش مركزی بانه به شهادت رسيد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15849
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.