حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

شهدای اطلاعات در خط مقدم جهاد، ایثار و شجاعت بودند

  • کد خبر : 27604
  • 09 بهمن 1402 - 13:55
شهدای اطلاعات در خط مقدم جهاد، ایثار و شجاعت بودند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: یادواره شهدای اطلاعات یکی از یادواره‌های ارزشمندی است که برگزار می‌شود و در میان ده‌ها یادواره و مناسبت‌ها می‌توان گفت یکی از محوری‌ترین یادواره‌ها است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، امروز نهم بهمن ماه مصادف بود با روز اطلاعات عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن نقش مهمی در رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی داشتند.

 

در همین خصوص فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در گفتگو با خبرنگار ما به اهمیت برگزاری اجلاسیه شهدای اطلاعات اشاره نمود و اظهار داشت: یادواره ای که هر سال به نام شهدای اطلاعات در کل کشور برگزار می‌شود جهت پاسداشت یاد و نام شهدای عزیز اطلاعات است که این شهدا کلید حل مشکلات ما در طول جنگ تحمیلی بودند.

 

سردار امان‌الله گشتاسبی با بیان اینکه در راس این شهدای عزیز، شهید حسن باقری و شهید مجید بقایی حضور داشتند، افزود: این شهدای عزیز یکی از بنیانگذاران اصلی اطلاعات در جنگ بودند و همانطور که سپاه پاسداران در همه حوزه‌ها در طول جنگ تحمیلی متولد شد، اطلاعات نیز در حوزه شناختی از دشمن و در واقع در هدایت و مدیریت منطقه حضور داشت و شکل گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از رده‌هایی که در سپاه به خوبی شکل گرفت و جمعی از بهترین‌ها و نخبگان آن را تشکیل دادند که جنگ را متحول کرد، اطلاعات سپاه بود که امروز برای تقدیر و گرامیداشت یاد این عزیزان این اجلاسیه برگزار می‌شود

 

سردار گشتاسبی با بیان اینکه این اجلاسیه یکی از اقدامات ارزشمندی است که در میان ده‌ها اقدام ارزشمند سپاه دیده می‌شود، افزود: یکی از نقطه‌های امیدی که در مجموعه مدیریت کشور و در سپاه پاسداران می‌توانیم دنبال کنیم نگاه به این اقدامات ارزشمند است که به عنوان الگو شناخته می‌شوند.

 

به گفته وی نگاه به همین اقدامات نسل دهه اول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌تواند برای فعالیت دیگر جوانان در این دوره راهگشا باشد.

 

وی به برگزاری دیگر یادواره‌های شهدا اشاره نمود و بیان داشت: این یادواره‌ها در حوزه شهدای اطلاعات، شهدای تخریب، شهدای مهندسی و دیگر شهدای انقلاب اسلامی به جهت یادآوری تلاش این عزیزان در طول جنگ تحمیلی برگزار می‌شود.

 

به گفته وی بخش اعظمی از موفقیت‌های ما مدیون شهدای اطلاعات است که این عزیزان خط مقدم ایثار و شجاعت بودند.

 

گشتاسبی ادامه داد: باهوش‌ترین انسان‌ها و بهترین افراد و زیرک‌ترین و داناترین و چالاک‌ترین افراد در میان نیروهای اطلاعات بودند و هر فرمانده‌ای که در طول جنگ اطلاعات قوی داشت مشکلات کمتر‌ و گرفتاری کمتری داشت و این یادواره یکی از یادواره‌های ارزشمندی است که برگزار می‌شود و در میان ده‌ها یادواره و مناسبت‌ها می‌توان گفت یکی از محوری‌ترین یادواره‌ها است که هم از تجارب آنان و و هم از اقدامات مبتکرانه آنان در جنگ یاد می‌شود که انتقال این تجربه‌های ارزشمند به نسل‌های جدید می‌تواند تاثیرگذار باشد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27604
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.