حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نماد عزت، بصیرت و اقتدار برای نظام اسلامی ما بود

  • کد خبر : 26007
  • 11 دی 1402 - 9:49
شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نماد عزت، بصیرت و اقتدار برای نظام اسلامی ما بود
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، گفت: شهادت حاج قاسم خود یک حماسه شد حماسه‌ای که هم ایران و هم دنیا را تکان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، علی اصغر حسینی صبح دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار کرد: دشمن تصور می‌کرد با به شهادت رساندن حاج قاسم، جریان مقاومت ناکام خواهد ماند، اما دیدیم که شهادت حاج قاسم خود یک حماسه شد حماسه‌ای که هم ایران و هم دنیا را تکان داد.

وی با اشاره به حضور وصف‌ناپذیر مردم در مراسم تشییع پیکر سردار دل‌ها، اضافه کرد: مردم با حضور خود نشان دادند و لحظه به لحظه بر عشق و علاقه آن‌ها به حاج قاسم افزوده می‌شد و در واقع حماسه نهم دی و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نماد عزت، استقلال، غیرت، بصیرت و اقتدار برای نظام اسلامی ما بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، گفت: دشمن فکر می‌کرد که با ایجاد فتنه، توطئه و تفرقه واقعاً کاری خواهد کرد که حضور مردم در مناسبت‌ها کمرنگ شود، اما مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی علی‌رغم همه فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان با هوشیاری و با عزت و اقتدار نشان دادند پای آرمان‌های انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه مشکلات موجود را دشمنان برای ما ایجاد کرده‌اند، گفت: این دشمن است که با توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه مشکلاتی را برای مملکت ما ایجاد کرده‌، اما مردم بصیر ما دست از نظام و آرمان‌های نظام بر نمی‌دارند.

حسینی اظهار کرد: امروز مقاومت، اخلاص، ایمان و ولایت‌مداری حاج قاسم یک مکتب شده و این مکتب امروز سرمشق و الگوی رفتاری جوانان و ملت عزیز ایران اسلامی است.

وی افزود: مهمترین رکن مکتب حاج قاسم این است که سردار دل‌ها در تمام حوادث انقلاب و نظام حضور داشته و یار و یاور رهبر معظم انقلاب بودند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی در میدان و در همه عرصه‌ها به صورت جهادی حضور داشت، گفت: راه و مکتب حاج قاسم اگر واقعاً درست اجرا شود مملکت ما گلستان خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان همچنین به تحلیل و واکاوی فتنه ۸۸ از یکسال قبل از انتخابات پرداخت و تا چگونگی خلق حماسه ۹ دی و نابودی توطئه‌های عوامل قدرت طلب و ضد ولایت فقیه داخلی و حامیان غربی آنان ادامه داد.

حسینی تأکید کرد: امروز خط ولایت تنها مسیر مستقیم برای هدایت مسئولان به سمت تعالی کشور است و این اصل ولایت پذیری را باید در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ نیز مورد توجه جدی قرار داد.

وی افزود: حماسه مردمی ۹ دی، نه تنها تصویر واقعی از ایمان و امید ملت بزرگ ایران اسلامی در مسیر پیمودن و تحقق تمدن نوین اسلامی را به رخ جهانیان کشید بلکه الگویی ماندگار از بصیرت و استقامت را در جلوی راه ملت‌های آزادی خواه برای رسیدن به استقلال حقیقی و نفی ظلم و سلطه گذاشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: فتنه آمریکایی صهیونیستی سال ۸۸ بار دیگر چهره تزویر و استثماری دشمن حقیقی و همیشگی مردم این سرزمین را عیان ساخت و صحه بر بیانات حکیمانه امامین انقلاب مبنی بر ذات پلید و خوی استکباری آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی دربرابر ملت و مردم ایران اسلامی گذاشت و گواهی شد بر اینکه تنها راه دستیابی به پیشرفت و آبادانی و برخورداری از عزت و اقتدار مقاومت و قوی شدن است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26007
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.