حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2

شعار «یاریگر زندگی» بر دستان دوندگان کُردستانی

  • کد خبر : 24096
  • 13 آذر 1402 - 11:01
شعار «یاریگر زندگی» بر دستان دوندگان کُردستانی
دونده کردستانی گفت: من و همنوردانم با توجه به حساسیت و دغدغه‌مندی نسبت به معضل خانمان‌سوز اعتیاد شعار «همه با هم نه به اعتیاد یارگر هم باشیم» را به هم استانی‌های خود می‌رسانیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، عبدالله فاتحی دونده کردستانی به همراه جمعی از ورزشکاران استان مسیر هفتاد کیلومتری گردنه تیتور سنندج تا شهرستان مریوان را با شعار «همه با هم نه به اعتیاد یاریگر هم باشیم» دویدند.

محمد سلیم کریمی جانشین دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر استان کردستان در سخنانی در حاشیه بدرقه این ورزشکاران اظهار داشت: این اقدام در راستای رساندن و بولد کردن شعار «همه با هم نه به اعتیاد و یاریگر هم باشیم» به تمامی هم استانی‌ها بوده که عبدالله فاتحی از ورزشکاران بنام کردستانی آن را به همراه جمعی از ورزشکاران کردستانی به انجام می‌رساند.

وی گفت: این اقدام تاثیرگذار ورزشی از مسیر گردنه تیتور در حوالی سنندج آغاز و تا شهرستان مریوان به پایان می‌رسد که طول آن ۷۰ کیلومتر است.

وی به عشق دنیای «بدون اعتیاد» ورزش می‌کنم

وی ضمن ابراز خرسندی از این حرکت زیبا و ورزشی، تمامی مردم کردستان را به توجه بیش از پیش به مخاطرات این بلیه خانمان‌سوز دعوت و تصریح کرد: این چنین اقداماتی علاوه بر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی به تقویت بیشتر یاریگری کمک می‌کند و از مهم‌ترین راهکارهای پیشگیری بالابردن فرهنگ یاریگری و افزایش سطح اطلاعات مربوط به انواع مخدرها و روانگردان‌ها دارد تا خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان در این زمینه دقت و هوشیاری خود را بالا ببرند.

عبداله فاتحی دونده کردستانی نیز هدف خود از این اقدام ورزشی را حساس نمودن بیش از پیش جامعه به مقوله اعتیاد دانست و خاطر نشان کرد: متاسفانه در سطح کشور شاهد پایین آمدن سن اعتیاد هستیم و این زنگ خطر را برای خانواده ها به صدا دراورده است لذا ما نیز به عنوان عضوی از همین جامعه و یک یاریگر زندگی، با احساس مسئولیت کردن بر آن شدیم که این اقدام ورزشی را انجام و با رساندن شعار «همه با هم نه به اعتیاد یاریگر هم باشیم» به هم استانی‌هایمان آنها را نسبت به این موضوع حساس نمائیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24096
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.