حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
ماموستا اهل سنت کردستان:

شعار سال، گفتمان سازی اجتماعی وهدف گذاری آینده دولت و ملت است

  • کد خبر : 8026
  • 02 فروردین 1402 - 10:36
شعار سال، گفتمان سازی اجتماعی وهدف گذاری آینده دولت و ملت است
ماموستا عزیز امیری گفت: شعار سال که در ابتدای هرسال توسط رهبر انقلاب صورت می‌گیرد، عملی نمادین برای تمرکز نیروهای حاکمیتی و مردمی است تا حرکت عمومی کشور در سال بر یک مدار واحد قرار بگیرد.

ماموستا عزیز امیری امام جمعه موقت شهرستان دهگلان در گفتگو با کردتودی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید نوروز و بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان بر مردم ایران، اظهار داشت: امید داریم سال پیش رو ، سالی سرشار از اتفاقات خوب و زیبا برای تمامی ایرانیان باشد و شاهد موفقیت های بیشتر فرزندان این مرز و بوم باشیم.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سال ۱۴۰۲ با شعار سال مهار تورم، رشد و تولید، نامگذاری شد و در این راستا رهبر عزیزمان، با دستور بر دستگاه های اجرایی مبنی بر رشد و تولید داخلی و همچنین مهار تورم، سال ۱۴۰۲ را سال پیشرفت از نظر علمی ، فرهنگی ، اقتصادی ذکر فرمود.

وی افزود: رهبر انقلاب در حرکتی بنیادی و تاثیرگذار به نامگذاری سالها اقدام نموده و در این نامگذاری اهداف مشخص و آینده نگرانه را مد نظر دارند که مهمترین آنها را میتوان روشن کردن راه برای مدیران اجرایی و متولیان حوزه های مختلف کشور نام برد.

وی ادامه داد: رهبری معظم آینده نگرانه این شعارها را انتخاب کرده اند، بسیاری از این شعارها فنداسیون شکل گیری بسیاری از فعالیت های آینده کشور خواهد بود و گاها می بینیم رهبری برای چند دهه در زمینه های مختلف برنامه دارند.

این ماموستای اهل سنت اضافه کرد: شعار سال باید در تمامی زمینه ها اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری را در بر گیرد و در صورت فراموشی هر یک از این ستون ها، قطعاً شعار سال نمی‌تواند کامل و به خوبی پیش برود.

وی یادآور شد: شعار هر سال با توجه به شرایط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و … کشور در نظر گرفته می شود و تمام جوانب و زوایا را در نظر گرفته و اقدام به تعیین شعار سال می نماید، شعارهایی که سمبل، نماد و چراغ راه هستند.

وی گفت: تقریباً تمام مردم، ادارات و نهادها به نوعی متولی محقق شدن شعار هستند، هر کسی در هر جا و مکان، پست و جایگاهی که قرار دارد باید به اندازه توان خود برای تحقق این شعار ارزشمند گام بردارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در بسیاری از این چند سال، شعارها گره های بزرگی را باز کرده و توانسته دولت ها را به سایر مسیرها هدایت کند که راهی اصلی بوده و دولت ها و مدیران را از راه های فرعی باز دارد، مصداق آن شعارهای رهبری در خصوص اشتغال جوانان و خانواده است که دشمن بنیان خانواده را هدف قرار گرفته بود که رهبری دقیق این موضوع را درک کرده و دشمنی دشمنان را با تعیین خنثی کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=8026
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.