حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
امام‌ جمعه بیجار:

شعار امسال مصادق بارز مردم‌سالاری است

  • کد خبر : 31168
  • 07 فروردین 1403 - 10:26
شعار امسال مصادق بارز مردم‌سالاری است
امام جمعه بیجار گفت: نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مصادق بارز مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران است که سال‌ها خار چشم دشمنان است.

حجت الاسلام علی خورشیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهارداشت: جهش تولید با مشارکت مردم به این معنا است که زمانی تولید افزایش و تداوم خواهد یافت که بر پایه دانش جوانان همین مرز و بوم طراحی و رشد کرده باشد.

وی افزود: تولیدات داخلی دستاورد دانش و خلاقیت جوانان آینده ساز مملکت است، اگر مورد حمایت قرار گیرد و مردم نسبت به آن احساس مسئولیت کنند، ایرادات رفع و یک محصولی تولید خواهد شد که در دنیا بی‌نظیر خواهد شد.

امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه مردم سالاری واقعی در جمهوری اسلامی ایران تحقق واقعی دارد و از همان پیش از انقلاب و بعد از آن ادامه داد، گفت: مشارکت مردمی در جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آیات و روایات است، تعاون و همیاری مردم با مسئولین، دستور دین است.

وی افزود: مشکل‌های اقتصادی که کشور به آن دچار شده به علت دور شدن از مشارکت مردمی است، اگر مردم وارد میدان شوند، مشکلی پیش روی تولید و اشتغال و اقتصاد نخواهد بود.

حجت‌الاسلام خورشیدی نقش دستگاه‌های اجرایی را برای افزایش مشارکت‌های مردمی ضروری دانست و گفت: فرصت کوتاهی برای تحقق شعار سال داریم، نباید با این خیال که ۳۶۵روز وقت هست، کار اشتباهی است، از همین امروز باید به فکر و برنامه ریزی بود.

وی تاکید کرد: تحقق شعار سال را نباید ساده برشمرد، بسیاری از منفعت طلبان که موقعیت خود را در خطر می‌بینند و دشمنان قسم خورده ملت مظلوم ایران اسلامی، سنگ اندازی و ناامیدی را در جامعه ایجاد می‌کنند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31168
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.