حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

سپاه پاسداران؛ نماد افتخار و پیشگام در دفاع از ارزش‌های انقلابی است

  • کد خبر : 6987
  • 06 اسفند 1401 - 10:29
سپاه پاسداران؛ نماد افتخار و پیشگام در دفاع از ارزش‌های انقلابی است
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: سپاه پاسداران نماد افتخار و پیشگام در دفاع از ارزش های انقلابی وپشتوانه ی محکم و استوار با نیروهای متعهد و ولایت مدار در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی  است که همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذی و تهدیدی محافظت می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری کُردتودی، همزمان با ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار،مسئولین و مقامات استانی با حضور در دفتر فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان با سردار سید صادق حسینی و جمعی از فرماندهان این سازمان دیدار و از زحمات شبانه روزی پاسداران قدردانی نمودند و این ایام مبارک را به آنها تبریک گفتند .

در این دیدار حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه درکردستان با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار،با اشاره به بیاناتی از حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه که می‌فرمایند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» اظهار داشت: سپاه پاسداران پشتوانه‌ی محکم و استوار با نیروهای متعهد و ولایت مدار در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی  است که همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ و تهدیدی محافظت می‌کند .

وی در ادامه با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از یک نهاد انقلابی در طول سال‌های بعد از انقلاب عمل کرده است، اظهار داشت: یکی از تفاوت‌های سپاه با سایر نهادهای انقلابی این است که سپاه در دل چالش‌ها و بحران‌های انقلاب شکل گرفت و در هر مقطع توانست انقلاب را یک‌قدم به جلو ببرد.

در ادامه اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با تبریک روز پاسدار و اعیاد شعبانیه به نقش سپاه در بازدارندگی دفاعی کشور پرداخت و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکیه ‌بر توان داخلی توانست به موفقیت‌های بزرگی در عرصه نظامی برسد که سبب بازدارندگی دفاعی برای کشور شود.

وی گفت: دشمن هیچ گاه به دنبال عزت و استقلال ما نبوده و نیست و امروز به این نتیجه رسیده است که اقتدار جمهوری اسلامی ایران وابسته به داشتن سپاه مقتدر است.

استاندار کردستان درسخنانی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در پیشرفت‌های دفاعی، فرهنگی، خدمت، عمران و آبادانی پیشگام است، گفت: تروریستی خواندن سپاه از جانب غرب بیانگر اهمیت سپاه در دنیا است.

زارعی کوشا بیان داشت: بدون شک آزادگی، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مومن و انقلابی به ‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با تاسی از فرهنگ عاشورایی و رشادت ها، از ایران اسلامی دفاع می‌کنند و قدرت و شکست‌ناپذیری خود را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند.

در ادامه سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: سپاه افتخارش این است که در خدمت رهبری و مردم و نظام است و به عنوان یک سرباز در این راه در حال خدمت به مردم و این انقلاب است.

سردار حسینی بیان داشت: بر خود لازم میدانیم قدردان تمامی مسئولین و اعضای شورای تامین باشیم که همراهی تنگاتنگی با سپاه بخصوص در بخش امنیت داشته اند.

وی خاطر نشان کرد: بحمدالله این روزها امنیت پایدار در استان برقرار است و همین باعث شد که فتنه‌های اخیر به لطف خدا و درایت رهبری و کوشش همه دستگاه های امنیتی و نظامی و هوشیاری مردم شکست خورد و سپاه افتخار دارد که در این راه انجام وظیفه کرده است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه بیان داشت: سپاه در بخش اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و نظامی به افتخارات زیادی نائل گشته است.

سردار حسینی تاکید کرد: امروز سپاه، ارتش و نیروی انتظامی این ویژگی را دارند تا تمام تهدیدات دشمن را در فراسوی مرزها شناسایی کنند و آمادگی حضور همه جانبه را دارند.

وی با تشریح دستاوردهای به نمایش درآمده با موضوعات جنگ الکترونیک، پدافند هوایی، پهپاد ها، موشک های کروز گفت: پیشرفت های رخ داده در عرصه دفاعی شکوهمند، اقتدارآمیز ، بازدارنده و منطبق بر دو واقعیت پیشرفت های فناوری در سطح جهانی و ناتوانمند سازی اقدامات دشمن در حوزه پدافندی است که از دستاورد های امروز سپاه در انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=6987
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.