حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه:

سپاه برای حفظ امنیت منطقه در کنار مردم است

  • کد خبر : 27958
  • 15 بهمن 1402 - 11:03
سپاه برای حفظ امنیت منطقه در کنار مردم است
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: نیروهای سپاه برای حفظ امنیت و آرامش در هر شرایطی در کنار و حامی مردم هستیم.
سردار علی اکبر پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کُردتودی، ضمن تبریک فرار رسیدن ۴۵امین سالگرد پیروزی شکوهمند و پر افتخار انقلاب اسلامی اظهار داشت: در بحث امنیت مناطق مرزی خصوصا مناطق غرب و شمال غرب کشور ما با اقتدار، با حضور قدرتمند نیروهای مسلح خصوصا  نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی زمینی سپاه امنیت در این مناطق را  ایجاد کرده‌ایم.
وی گفت: بخش اعظم نیروهایی که برای امنیت تلاش می‌کنند بسیجیان و مردم منطقه هستند که به کمک ما آمده‌اند و در مرزها، در روستاها و در شهرهای مرزی امنیت پایدار مردمی را به حمد الله برقرار کرده‌اند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه با ذکر اینکه انتظار شهدا از ما این است که راه اصلی که خدمت به نظام و مردم است را گم نکنیم، تصریح کرد: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبعیت از مقام معظم رهبری، کار و مدیریت جهادی برای خدمت به مردم از پیام‌ها و انتظارات شهداست.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی ملت‌های آزادیخواه جهان است، عنوان کرد: دشمنان علی‌رغم همه توطئه‌ها و نقشه‌ها در سال گذشته و امسال در سالگرد اغتشاشات نتوانستند به اهداف شوم خود برسند چراکه خود مردم خواهان امنیت پایدار هستند.
وی تأمین امنیت پایدار را رسالت سپاه پاسداران خواند و تأکید کرد: نیروی زمینی سپاه برای حفظ امنیت و آرامش کنونی مردم کشور به ویژه کردستانی‌های غیور و همیشه در صحنه جان داده و همواره در هر شرایطی در کنار و حامی مردم هستیم.
سردار پور جمشیدیان در پایان افزود: حضور رزمندگان اسلام در منطق مرزی کشور حاکی از روحیه جهادی، این عزیزان است و ما خاضعانه در برابر این بزرگواران ادای احترام می‌کنیم.
انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27958
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.