حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

سوادآموزان کردستانی تا پایان دی فرصت ثبت نام در کلاس‌های سوادآموزی دارند

  • کد خبر : 26477
  • 18 دی 1402 - 12:27
سوادآموزان کردستانی تا پایان دی فرصت ثبت نام در کلاس‌های سوادآموزی دارند
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: سوادآموزان تا ۲۹ دی ماه جاری فرصت دارند که در کلاس‌های سوادآموزی در استان ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از روابط عمومی نهضت سواد آموزی، گلبهار خسروی با اشاره به آغاز فرآیند کلاس‌گذاری از شهریور ماه سال جاری، اظهار کرد: به دلیل کندی روند کلاس گذاری، مهلت ثبت نام تا ۲۹ دی‌ماه جاری تمدید شد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد استان در خصوص کلاس‌گذاری، به دشواری فرآیند شناسایی، جذب و آموزش سواد آموزان، اشاره کرد و افزود: تاکنون حدود ۱۲ درصد از حجم ابلاغی به استان، تحت پوشش قرار گرفته است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان حجم ابلاغی سال جاری را ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر اعلام کرد و با اشاره به موفقیت استان در پوشش ۹۵ درصدی حجم دوره ها در سال گذشته، اضافه کرد: باید اهتمام لازم برای پوشش حداکثری حجم سال جاری انجام و اقدامات و پیگیری های لازم صورت گیرد.

وی به فعال شدن تعداد دیگری از آموزش دهندگان غیر فعال واجد شرایط اشاره کرد و گفت: تمام آموزش دهندگان فعال استان که تاکنون موفق به تشکیل کلاس نشده‌اند در فرصت باقی مانده(پایان دی ماه) فرصت دارند نسبت به کلاس گذاری اقدام کنند.

خسروی به حضور مسئولان و ناظران سازمان نهضت سوادآموزی در استان به منظور رصد، کنترل و بررسی فعالیت‌ها و بازدید از کلاس‌های سوادآموزی استان اشاره کرد و خواستار آمادگی شهرستانها و مناطق در این خصوص و مستند سازی اقدامات شد.

وی در ادامه یکی از اقدامات سوادآموزی در سطح اداره کل، شهرستان‌ها و مناطق را پیگیری شاخص‌ها و معیارهای ارزیابی عملکرد و مستندسازی اقدامات عنوان کرد و گفت: تمام شاخص‌ها در طول سال باید پیگیری و عملیاتی و گزارش آن در مهلت زمانی تعیین شده به سازمان ارسال شود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26477
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.