حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
فرماندار سنندج خبر داد:

سنندج آماده میزبانی از مسافران در تعطیلات عید فطر

  • کد خبر : 32342
  • 21 فروردین 1403 - 12:13
سنندج آماده میزبانی از مسافران در تعطیلات عید فطر
 فرماندار سنندج از آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان برای میزبانی از موج سوم سفرها در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» بهنقل از فرمانداری سنندج، حسن عسکری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه عید سعید فطر که با حضور اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان برگزار شد، گفت: باتوجه‌به در پیشرو بودن تعطیلات عید سعید فطر و آغاز موج سوم سفر هم‌وطنان، ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را برای خدمات‌دهی و میزبانی شایسته از مهمانان در این ایام انجام داده است.

 فرماندار سنندج ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای ستاد در ایام نوروز امسال برای خدمت‌رسانی شایسته به مسافران، اظهار کرد: باید تمام کمیته‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در آماده‌باش کامل باشند و وظایف خود را برای خدمت‌رسانی به مسافران به بهترین نحو پیش ببرند.

 دبیر ستاد سفر خدمات سفر شهرستان سنندج هم در این جلسه گفت: پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات عید سعید فطر و همچنین ایام بهار و تابستان شاهد ورود موج عظیمی از مسافران و گردشگران به این شهرستان باشیم. سیروان صنوبری اظهار کرد: باید با استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران اقدامات لازم انجام شود.

 دبیر ستاد سفر خدمات سفر سنندج افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ واحد اقامتی شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، اقامتگاه بوم‌گردی، اقامتگاه سنتی و سایر مراکز اقامتی دارای مجوز با ظرفیتی بیش از دو هزار تخت اقامتی در تعطیلات پیشرو آمادگی میزبانی از مسافران را دارند.

 در این جلسه مقرر شد تمام ادارات نظارتی (صمت، میراث‌فرهنگی، بهداشت و درمان، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی) نسبت به تشدید نظارت‌ها بر مراکز عرضه غذا، پارک‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و دیگر مراکز مورد هدف گردشگران اقدام و با افراد متخلف بدون اغماض با همکاری مراجع ذی‌ربط برخورد نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=32342
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.