حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
همایش مدافعان حریم خانواده در سنندج برگزار شد

سست کردن بنیان خانواده‌ها، هدف دشمن در جنگ شناختی است

  • کد خبر : 13514
  • 21 تیر 1402 - 19:29
سست کردن بنیان خانواده‌ها، هدف دشمن در جنگ شناختی است
فرماندار سنندج گفت: در جنگ شناختی که دشمن برای مردم در نظر گرفته بنیان خانواده ها هدف اصلی آنها است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حسن عسگری فرماندار سنندج امشب در همایش مدافعان حریم و خانواده که در پارک IT سنندج برگزار شد با بیان اینکه امسال ششمین سالی است که این مراسم برگزار می شود اظهار داشت: خانواده مهمترین و موثرترین نهاد اجتماعی و مقدس‌ترین نهاد در نگاه اسلام است.

وی افزود: در جنگ شناختی که دشمن برای مردم در نظر گرفته بنیان خانواده‌ها هدف اصلی آنها است.

وی افزود: وقتی یک خانواده در یک جامعه بنیان‌هایش سست شود فساد زیاد می‌شود و در آن جامعه نخبه خاصی رشد نمی‌کند.

فرماندار سنندج بیان داشت: استعمار جهانی به دنبال آن است که سبک زندگی غربی را در خانواده‌ها رواج دهند و این از اهداف اصلی جنگ شناختی دشمن است.

وی اضافه کرد: حجاب یکی از نمادهای اصیل زن عفیف و پاکدامن است که میتواند نسلی پاکدامن را تربیت کند و زمینه رشد قاسم سلیمانی‌ها را به وجود بیاورد.

عسکری گفت: اگر مردی میخواهد رشد و نمو پیدا کند و به مقام قرب الهی برسد این میسر نخواهد شد مگر آنکه در دامن یک زن عفیف رشد پیدا کرده باشد.

وی ادامه داد: امروز دشمن خانواده را به عنوان سیبل اهداف خود انتخاب کرده است و میخواهد بدحجابی را در راستای ترویج سبک زندگی غربی رواج دهد اما تا به الان جامعه ایرانی در طول تاریخ این‌ها را پس زده است، چرا که ایرانی‌ها در قبل از اسلام هم با اصالت و متمدن بوده‌اند در حالی که دنیای به ظاهر متمدن وحشی غربی به هیچ اصول و مبانی اخلاقی پایبند نیست و نبوده و این باعث بی‌هویتی آنان شده است.

وی در پایان گفت: انسان وقتی از معنویت دور شود هیچ چیز نمی‌تواند به او آرامش دهد و با یاد خدا افراد آرامش پیدا می‌کنند.

در ادامه دکتر رنجبر استاد دانشگاه و کارشناس خانواده اظهار داشت: ذره ذره این خاک مقدس تا قیامت خواهد ماند تا شهدای ما بدانند که ذکر شهیدان برای ما همان شهادت است.

وی گفت: امروز چند خطاب را عرض میکنم که اولین خطابم به دشمنان این نظام اسلامی است که باز هم خیال خام کردند که چون چند نفری از دختران ما روسری خود را برداشته‌اند توانسته‌اند به اهداف خود برسند در حالیکه این دختران، فرزندان ما هستند و در تجمعات و راهپیمایی‌ها همواره ثابت کرده‌اند که این طور نیست و به دنیای استکبار خواهیم گفت که برای همیشه ناامید باش و ناامید بمان.

وی گفت: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه نباید کسانی را که حجاب کامل ندارند، به بی‌دینی و ضدانقلابی متهم کرد گفتند: ضعف حجاب، کار درستی نیست، اما موجب نمی‌شود آن فرد را از دایره دین و انقلاب خارج بدانیم همه ما هم نقص‌هایی داریم که باید تا حد امکان آن‌ها را برطرف کنیم.

رنجبر ادامه داد: ایستادگی مردم دیندار کشورمان در برابر تعدی و توطئه‌ها علیه حجاب و عفاف بارها به منصه ظهور رسیده است. دشمن نیز سال‌هاست که تلاش می‌کند این میراث ارزشمند عفاف و حجاب را از جامعه اسلامی و اخلاق‌مدار ما برباید در این راه از انواع رسانه‌ها و تبلیغات همه‌جانبه خود، استفاده کرده است.

وی در پایان گفت: نقش‌آفرینی مردم مانند همه زمان‌ها بسیار مهم است و در این میان نیز مسوولین باید با داشتن یک برنامه اساسی در این حوزه خوب وارد شوند.

اجرای سرود و دف زدنی و پخش کلیپ پایان بخش این همایش بود. همزمان با این مراسم غرفه‌هایی مختلفی نیز از تولید محتوا و برشورهای اهمیت حجاب، لباس محجبه و … برپا شده بود. بر اساس گزارشات ارسالی نظیر این همایش در سایر شهرستان‌ها نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13514
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.