حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

سران کشورهای جهان باید در برابر جنایات رژیم صهیونیستی به خود بیایند

  • کد خبر : 25841
  • 08 دی 1402 - 14:16
سران کشورهای جهان باید در برابر جنایات رژیم صهیونیستی به خود بیایند
امام جمعه سنندج بر لزوم واکنش جدی سران کشورهای جهان بر علیه جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی تاکید نمود و گفت: رژیم صهیونیستی تاکنون ۲۱ هزار و ۶۰۰ نفر را در غزه به صورت وحشیانه به شهادت رسانده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی ماموستا فایق رستمی امروز و در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تاکنون ۲۱ هزار و ۶۰۰ نفر را در غزه به صورت وحشیانه به شهادت رسانده است، اظهارداشت: در طول این مدت ۵۴ هزار نفر دیگر نیز در شهر غزه مجروح شده‌اند و همچنان رژیم کودک‌کش صهیونیستی به جنایات خود ادامه می دهد.

وی با تبریک تولد حضرت عیسی(ع) و آغاز سال جدید میلادی افزود: امیدواریم سران کشورهای جهان به خود بیایند و در برابر جنایات رژیم سفاک صهیونیستی واکنش جدی نشان دهند و تلاش کنند که بیش از این قتل و کشتار صورت نگیرد و برای جان انسان‌ها ارزش قائل شوند.

امام جمعه سنندج در ادامه با اشاره به فرارسیدن روز بصیرت در نهم دی ماه خاطرنشان کرد: اگر بصیرت مردم در سال ۱۳۸۸ نبود، کشورمان دچار مشکل می‌شد و بنابراین دولتمردان ما باید رشادت مردم را پاس بدارند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنان بکار گیرند.

به گفته وی دشمن دست از نقشه کثیف خود علیه ملت و نظام اسلامی برنمی‌دارد

وی افزود: رسانه‌های دشمن مسلمانان را خشن جلوه داده و دائم به دنبال ایجاد اختلاف و فتنه ضد جامعه اسلامی هستند و باید در برابر آنان‌ هوشیار بود.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمنان گمراه کردن جوانان و سوق دادن آنها به سمت اعتیاد است، گفت: ایجاد ظرفیت‌های لازم برای ایجاد اشتغال جوانان و رفع بیکاری، رونق اقتصاد، حمایت از تولید نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن با تمام ظرفیت از طریق فضای مجازی جوانان و جامعه اسلامی را به سمت تباهی بکشد لذا باید تلاش کنیم فضای سمی مجازی را به بستری برای پیشرفت در حوزه‌های مختلف تبدیل کنیم.

امام جمعه سنندج در ادامه با تبریک روز حفاظت هواپیمایی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مردمی‌ترین نهادهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در طول سال‏های پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات و ایثارگری‏‌های قابل‌توجهی در عرصه‌های مختلف داشته است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=25841
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.