حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

سایه مرگ پشت کابل‌های برق

  • کد خبر : 27758
  • 12 بهمن 1402 - 14:55
سایه مرگ پشت کابل‌های برق
در پی بی‌توجهی مسئولین شرکت توزیع برق استان کردستان شاهد وجود تعداد بیشمار تیرهای برق بدون حفاظ مقابل کابل‌های برق، در سطح شهر سنندج هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اگر به آرامی در خیابان امام خمینی(ره) از روبروی استانداری کردستان به سمت میدان ارتش حرکت کنید متوجه تیرهای چراغ برقی خواهید شد که در طول این مسیر برای روشن نگه داشتن خیابان کار گذاشته شده‌اند، در حالی که می‌توانند به جای آنکه خیابان را روشن کنند چراغ خانه‌های بسیاری را خاموش نمایند! عجیب است اما باید گفت تیرهای چراغ برق این خیابان بیش از آنکه روح‌بخش باشند نگران کننده و خطرآفرین هستند چرا که جز در چند مورد،حفاظ مقابل کابل‌های برق آنان تعبیه نشده است و سیم کابل آزاد و رها در فضا قرار گرفته است.

به راستی آیا مسئولین محترم در شرکت توزیع برق استان کردستان تاکنون اطلاعی از وضعیت ایمنی و امنیت این چراغ‌های برق نداشته‌اند یا اینکه موضوع را به آینده واگذار کرده و فراموش نموده‌اند؟

مگر نه آنکه این مسیر محل تردد بسیاری از دانش‌آموزان است و هر آن ممکن است کودکی از سر کنجکاوی به بررسی وضعیت این سیم‌های برق بپردازد؟

چرا مسئولین ما عادت ندارند وظایف خود را به درستی انجام دهند و پس از آنکه حادثه‌ای ناگوار رخ می‌دهد به فکر انجام وظیفه خواهند افتاد و سعی در پیشگیری از حوادث می‌کنند؟ اگر خدای ناکرده حادثه‌ای برای کودکی در این مسیر رخ دهد دیگر چه سودی دارد که روز بعد شما حفاظ این تیرهای برق را ایجاد نمایید یا نه؟

این مسئله تنها مربوط به خیابان امام خمینی(ره)  نیست و در یک بررسی اجمالی که خبرنگار ما به عمل آورده است متوجه شدیم که در برخی دیگر از معابر و خیابان‌های سطح شهر نیز چنین موضوعی اتفاق افتاده است که نمونه آن در خیابان شهرک ساحلی است و بسیاری از تیرهای برق بدون حفاظ هستند

وقوع چنین مسئله‌ای کاملا نشان دهنده سهل انگاری مسئولین در شرکت توزیع برق استان کردستان است و چه بسا بسیاری از تیرهای چراغ برق در شهر سنندج و دیگر شهرهای استان کردستان که به چنین روزی دچار هستند و باید گفت سایه مرگ را پشت کابل‌های برق خود پنهان کرده‌اند

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27758
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.