حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2
با تلاش کارآفرینان دهگلانی صورت گرفت؛

ساخت بازی آموزشی با مواد زائد و دور ریز کابینت سازی

  • کد خبر : 8558
  • 20 فروردین 1402 - 8:29
ساخت بازی آموزشی با مواد زائد و دور ریز کابینت سازی
به همت تعدادی از کارآفرینان منطقه لیلاخ ساکن گردمیران علیا، از مواد زائد و دور ریختنی، وسیله ای سرگرم کننده تولید و روانه بازار مصرف می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، با همت تعدادی از کارآفرینان لیلاخی ساکن روستای گردمیران علیا یکی از بهترین پکیج های آموزشی و تفریحی حاصل از مواد زائد و دور ریختنی صنعت کابینت تولید و قریب به یک سال است که روانه بازار مصرف شده است.

محمد بگماز کابینت ساز و کار آفرین لیلاخی در گفتگو با کردتودی، از ایده تولید این محصول صحبت کرد و افزود :ایده ساخت این پکیج زمانی به ذهنم ورود کرد که برای دورریختن مواد زائد کابینت مجبور بودم هزینه پرداخت کنم.

این کار آفرین گردمیرانی از ایده ای سخن راند که هم اکنون به یک صنعت تبدیل شده است و ضمن ایجاد اشتغال دائم برای سه نفر بصورت مستقیم زمینه اشتغال ده ها نفر را بصورت غیر مستقیم فراهم کرده است؛ محصولی که ضمن فروش در شهرستان و استان چند صباحی است که سر از استان های دیگر در آورده و مشتریان ویژه خود را دارد.

بگماز از ایده های خود برای آینده گفت و در ادامه عنوان داشت: در صورت حمایت مسئولین این فعالیت توانایی تبدیل شدن به صنعت صادراتی را داراست و می تواند زمینه اشتغال صدها نفر را در منطقه فراهم کند ‌.

ویب خواستار توجه مسئولین به تولید در کشور شد و با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این خصوص بیان داشت: در راستای شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، مسئولان با در اختیار نهادن امکانات به کارآفرینان و تولید کنندگان و حمایت از آنان، می‌توانند در ایجاد شغل و رشد آن دخیل بوده و نقشی اساسی و مهمی را در این زمینه ایفا کنند.

بر اساس این گزارش این محصول تولیدی زمینه اشتغال خانگی دهها نفر را در شهرستان فراهم کرده و زنان خانه دار بسیاری در کنار زندگی روزمره خود با بسته بندی این پکیج هم در تولید و رشد آن دخیل بوده و هم برای خود درآمدی دست و پا کرده اند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=8558
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.