حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
7

ساخت آینده بهتر در سایه امنیت و آرامش امکانپذیر است

  • کد خبر : 1596
  • 18 مهر 1401 - 12:23
ساخت آینده بهتر در سایه امنیت و آرامش امکانپذیر است
رییس حوزه هنری کردستان ضمن محکوم کردن توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: تلاش در راستای ساختن آینده ای بهتر برای ایران اسلامی به ویژه استان کردستان در سایه امنیت و آرامش ممکن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، امین مرادی روز دوشنبه به مناسبت هفته وحدت در دیدار با جمعی از هنرمندان استان در سنندج با تاکید بر لزوم تلاش عمومی برای حفظ آرامش و امنیت جامعه اظهار داشت: صف اعتراض و نقد مردم با اغتشاش و آشوب کاملا جدا است، لذا همه ما باید در راستای حفظ امنیت و آرامش در جامعه از تمام ظرفیت‌های در اختیار بهره‌برداری کنیم.

وی افزود: هنرمندان به عنوان یکی از گروه های مرجع و تاثیرگذار نقش مهمی در راستای روشنگری در جامعه دارند و انتظار می رود، هنرمندان این دیار به بهترین شکل ممکن این نقش و رسالت را در عصر حاضر دنبال کنند.

رییس حوزه هنری کردستان یادآور شد: نیاز اصلی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری وجود امنیت و آرامش است، لذا همه ما به عنوان عضوی از جامعه باید در راستای ایجاد این آرامش، مشارکت و همراهی فعال داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مردم استان کردستان با ایثار و از خود گذشتگی همواره در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حاضر بوده و مرزداری آنها از این آب و خاک به عنوان سند درخشانی در راستای دفاع از آرمان های امام راحل (ره) و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای همیشه در تاریخ ثبت شده است.

مرادی با بیان اینکه خلق حماسه‌های ماندگار در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی از مهمترین ویژگی‌های مردمان این دیار است، گفت: افتخار آفرینی مردم کردستان تا آنجایی است که رهبر معظم انقلاب، کردستان را استان هنر و فرهنگ و سرزمین مجاهدت های خاموش و فداکاری های بزرگ نامگذاری کردند.

وی در ادامه به گرامیداشت هفته وحدت اشاره کرد و اضافه کرد: ایام هفته وحدت و میلاد پرخیر و برکت رسول مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) بهترین فرصت در راستای نمایش همدلی و مهربانی در جامعه است.

رییس حوزه هنری کردستان یادآر شد: کردستانی‌ها همواره جزو ارادتمندان و عاشقان به رسول خدا و اهل بیت (ع) قرار داشته و برگزاری مراسم‌های مولودی خوانی در مدح پیامبر خاتم و ائمه اطهار نشان دهنده این مهم است.

از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول به هفته وحدت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1596
  • ارسال توسط : m j

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.