حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
استاندار کردستان:

زوال و نابودی رژیم «کودک‌کُش» صهیونیستی نزدیک است

  • کد خبر : 31656
  • 16 فروردین 1403 - 7:00
زوال و نابودی رژیم «کودک‌کُش» صهیونیستی نزدیک است
استاندار کردستان گفت: زوال و نابودی رژیم «کودک‌کُش» صهیونیستی نزدیک است، گفت: پایه‌های رژیم غاصب صهیونیستی هم اکنون از همیشه لرزان‌تر است.

اسماعیل زارعی کوشا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، با تأکید بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امروز نتایج تدبیر حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس را بیشتر از هر روز دیگری احساس می‌کنیم.

وی با بیان اینکه زوال و نابودی رژیم کودکش صهیونیستی نزدیک است، گفت: پایه‌های رژیم غاصب صهیونیستی هم اکنون از همیشه لرزان‌تر است و نابودی این رژیم جعلی نزدیک است.

استاندار کردستان از مردم این استان دعوت کرد تا حضوری پرشکوه در راهپیمایی روز قدس داشته باشند؛ چراکه کردستانی‌ها هر ساله با زبان روزه در این راهپیمایی حضور پرشوری داشته‌اند و امسال نیز همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌نمایند.

وی ادامه داد: حمله خبیثانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در کشور سوریه خشم مردم را از این رژیم جعلی مضاعف‌تر کرد چرا که جنایات رژیم صهیونیستی و حمله ددمنشانه آنان به کنسولگری ایران در دمشق نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری این رژیم تروریستی است که خشم و انزجار مردم آزادی‌خواه جهان را به همراه داشته است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه شهادت آرزوی هر ایرانی است گفت: هر قطره خون شهدای ما روند اضمحلال و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی را تسریع می‌بخشد و دیری نخواهد بود که این رژیم تروریستی از نقشه جهان محو شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31656
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.