حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر؛

زنگ انقلاب در مدارس کردستان به صدا درآمد

  • کد خبر : 5855
  • 12 بهمن 1401 - 12:40
زنگ انقلاب در مدارس کردستان به صدا درآمد
همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر ، آیین گلبانگ انقلاب در مدارس شهرستان سنندج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، پیش از ظهر امروز و همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر در مراسمی که در مدرسه شاهد شهید کرانی برگزار شد زنگ انقلاب با حضور مسئولین به صدا درآمد.

در این مراسم سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب و آغاز دهه فجر گفت: دشمن تلاش می‌کند دستاوردهای انقلاب را زیر سوال ببرد و همان‌هایی که زمان پیروزی انقلاب از کشور بیرون انداخته شدند امروز دندان تیز کرده‌اند که برگردند و منافع به غارت رفته آن زمان را دوباره به دست بیاورند.

وی با بیان اینکه دشمن باید بداند این ملت همان ملت سال ۱۳۵۷ است که در برابر توطئه‌های دشمنان مردانه ایستاد، افزود: امروز هم که دشمنان با ترفندهای مختلف در صدد خدشه وارد کردن به نظام هستند، همان مردم این ترفندها را شکست دادند.

به گفته سردار حسینی ما در همه زمینه‌ها برای جهان اسلام و غیراسلام الگو هستیم و به همین دلیل دشمنان می‌خواهند هویت ملی و اسلامی ما را نابود کنند اما قطعا مثل همیشه ناکام خواهند ماند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در عصر حاضر و قرن گذشته به دلیل خدامحور بودن، رهبری خوب و مردمی بودن به عنوان برترین انقلاب‌ها شناخته می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته دستاوردهای زیادی برای ملت ایران به همراه داشته است که بزرگترین آن آزادی کشور از یوغ استعمار است.

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در چنین روزی جمعیتی افزون بر ۶ میلیون نفر از مردم ایران از فرودگاه تا بهشت زهرا از امام راحل استقبال کردند که این نشان دهنده‌ مردمی بودن انقلاب است، گفت: ملت ایران تحت رهبری امام راحل، آمریکا را بیرون و کشور را آزاد کردند و استقلال واقعی و آزادی حقیقی را به ارمغان آوردند.

به گفته فرمانده سپاه کردستان انقلاب اسلامی ایران تنها حکومتی است که نوع حکومت و انقلابش را به رفراندوم (آرای مردمی) گذاشت.

وی بیان داشت: در سال‌های گذشته قدرت‌های زیادی تغییر کرد و حکومت‌ها جابجا شدند ولی هیچگاه این تغییر حکومت ها به رفراندوم و آرای مردمی گذاشته نشدند اما انقلاب اسلامی ایران همه ساختارش را به آرای مردمی گذاشت.

تمام تلاش دشمن مهار جمهوری اسلامی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما زمان زیادی طول کشید تا به پیروزی رسید اظهار داشت: امام راحل برای رسیدن به چنین روزی ۱۵ سال در تبعید بودند و استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند

عبدالله رشیدی پور به ترفندهای دشمنان و اغتشاشات اخیر در کشور و استان اشاره کرد و گفت: تمام برنامه‌ریزی‌های دشمنان، اغتشاشات و لشکرکشی‌ها در خاورمیانه تنها با هدف مهار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: سال ۱۳۵۹ انقلاب ما انقلاب نوپایی بود و تمام ابرقدرت‌ها با تمام امکانات بسیج شدند این نظام نوپا را ازپا در بیاورند اما در آن زمان نیز که ما حتی برای یک سیم خاردار مشکل داشتیم نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار کردستان اضافه کرد: امروز که بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و ما در زمینه های مختلف با پیشرفت های قابل توجهی مواجه شده ایم همان ابرقدرت‌ها به شیوه‌های دیگر جنگ ترکیبی علیه نظام شروع کرده و همین کردستان را پایگاه قرار دادند اما نتیجه ای جز شکست عایدشان نشد.

وی یادآور شد: امروز دشمنان مستاصل شده‌اند و نمی دانند با این همه پیشرفتی که جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها داشته است و در مجامع بین المللی حرف اول را می زند چگونه به اهداف شوم خود برسند و به این نظام خدشه وارد کند.

رشیدی پور با بیان اینکه امروز ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، گفت: منکر این مساله که در کشور مشکلات زیای وجود دارد نیستیم اما باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار باشیم و اجازه دخالت به آنان را ندهیم.

در ادامه این آیین چند برنامه فرهنگی و هنری از جمله سرودهای انقلاب و دکلمه توسط دانش آموزان اجرا شد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5855
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.