حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

زندگی سران آمریکا سراسر جنایت است/ جمعیت ۸۰میلیونی کشور مدافع نظام و انقلاب هستند

  • کد خبر : 2358
  • 10 آبان 1401 - 10:23
زندگی سران آمریکا سراسر جنایت است/ جمعیت ۸۰میلیونی کشور مدافع نظام و انقلاب هستند
فرمانده سپاه بیت المقدس کُردستان گفت: دشمن نمی خواهد ایران پیشرفت کند چون قبل از انقلاب کشور ما عقب مانده بود بنابراین پیشرفتی که حاصل انقلاب است برای آنها سخت است لذا دشمن برای از بین بردن امنیت، پیشرفت و آرامش این کشور به هر توطئه ای دست می زند.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در دوره توانمند سازی کنشگران (زیست عفیفانه) که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: فوت مهسا امینی در ۲۶ شهریور ماه بهانه‌ای برای آشوب‌های خیابانی در شهرهای مختلف کشور بود، آشوبی که برنامه آن خیلی پیش از این در اتاق‌های فکر دشمنان ایران طراحی شده بود.

 

وی گفت: ۲۰ روز قبل از فوت مهسا امینی جلسه‌ای در اقلیم کردستان عراق با محوریت ایجاد ناامنی در ایران برگزار می‌شود، دموکرات، کومله و سایر احزاب هر کدام طوری اعلام آمادگی کرده بودند که در ایران ناامنی ایجاد کنند.

 

سردار سیدصادق حسینی افزود: دشمنان مترصد فرصت برای ایجاد آشوب و برهم زدن امنیت داخلی ما بودند که مرگ مهسا امینی بهانه‌ای برای آنان شد و متاسفانه برخی از عوامل داخلی هم بازی‌گردان سناریوی دشمنان شدند.

 

 

وی ادامه داد: متاسفانه در بعضی از نقاط کشور شاهد تجمع های بسیار کمی در بعضی نقاط بودیم که قطعا برخی از این افراد در کف خیابان هم از عوامل دشمن هستند و تعدادی نیز از سر احساس و فریب فضای مجازی و از سر ناآگاهی وارد اغتشاشات شده‌اند و گرنه مردم استان و کشورمان هم از نظام و هم از امنیت خود دفاع می‌کنند.

 

وی گفت: در اتفاقات اخیر اگرچه تعدادی محدود از روی ناآگاهی و عده‌ای نیز اجراکننده برنامه غربی‌ها بودند، اما جمعیت ۸۰میلیونی کشور مدافع نظام و انقلاب هستند و امروز امنیت در استان و کشور برقرار است.

 

سردار حسینی اظهار کرد: دشمن نمی خواهد ایران پیشرفت کند چون قبل از انقلاب کشور ما عقب مانده بود بنابراین پیشرفتی که حاصل انقلاب است برای آنها سخت است لذا دشمن برای از بین بردن امنیت، پیشرفت و آرامش این کشور به هر توطئه ای دست می زند.

 

 

وی افزود: تلویزیون اینترنشنال که امروز مدعی آزادی شده و آزادی را تعریف می کند وابسته به عربستان است، کشوری که هیچگونه حق و حقوقی برای زنان قائل نیست و حتی زنان در آنجا حق رای ندارند.

 

سردار حسینی یادآور شد: آمریکا سال گذشته در چند مرحله ۲۹۵ میلیون‌ دلار برای از بین بردن تاسیسات ایران اختصاص داد و این نشان می دهد که آنان برای از پای درآوردن نظام از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

 

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز اظهار داشت: عامل اصلی این جنایات ضد بشری آمریکا است آمریکایی که عامل شروع جنگ با ایران، کشتار دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و هزاران جنایت دیگر بوده است.

 

وی با بیان اینکه زندگی سران آمریکا سراسر جنایت است و حتی به مردم خود هم رحم نمی کنند، گفت: آنها بدنبال رسیدن منافع و اهداف خود هستند ما باید هوشیار باشیم، با حوصله، فکر و مطالعه موضوعات را بررسی کنیم وقتی اینگونه عمل کرده و جلو برویم در مقابل دشمن ایستاده و آنان را ناکام می گذاریم.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: ایران کشوری مسلمان است که مردم آن به خدا و قرآن ایمان دارند اما اتفاقاتی رخ می‌دهد که قرآن‌سوزی می‌شود و به مساجد حمله می‌کنند که قطعا اینها از امریکا سرچشمه می‌گیرد و ملت ایران این مهم را برنمی‌تابند.

 

 

وی اظهار داشت: آنها با ایجاد داعش و جنایت‌هایی با نام اسلام در کشورهای اسلامی را رقم می‌زنند تا چهره اسلام را در جهان خدشه‌دار کنند و این همان دشمنی آنها با اسلام و قرآن است.

 

سردار حسینی اضافه کرد: موقعیت شناسی، ایستادگی در برابر دشمنان و اتحاد و یکپارچگی مردم سبب شد که غرب به اهداف شوم خود نرسد چرا که دنیای استکبار چشم دیدن پیشرفت ایران را ندارند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2358
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.