حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی:

زنده نگهداشتن آشوب و ناامنی در کشور، هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است

  • کد خبر : 24455
  • 05 آبان 1402 - 18:49
زنده نگهداشتن آشوب و ناامنی در کشور، هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است
نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با استفاده از شیوه‌های مختلف جنگ ترکیبی از اقتصادی، نبرد سایبری و اطلاعاتی، نبرد نامنظم و چریکی گرفته تا حمایت شورش‌های محلی و پشتیبانی و سازماندهی آن، همواره در حال تلاش و برنامه‌ریزی برای براندازی حکومت اسلامی ایران است و وظیفه آحاد مردم و جامعه اسلامی ایران، دفاع از آرمان‌های انقلاب است.

پرویز اوسطی صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار داشت: جنگ ترکیبی همچون یک تاکتیک نظامی از جنگ‌های سیاسی، مجازی، ارسال اخبار جعلی، دخالت در انتخابات کشورهای خارجی، تهاجم فرهنگی و ایجاد تضاد دینی شکل گرفته است.

وی با اشاره به فرصت‌طلبی رسانه‌های معاند در حوادث سال گذشته کشور، بیان کرد: کلید واژه مهسا امینی به نقطه وحدت میان اپوزیسیون علیه نظام تبدیل شد، اما وحدتی که عملیات براندازی موفقیت‌آمیزی را در پی نداشت و تنها چهره واقعی آنان برای مردم آشکار شد

به گفته وی سازمان مجاهدین خلق، بازماندگان رژیم پهلوی و تروریست‌های تجزیه طلب ایرانی با باور اینکه کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایان یافته است، مشغول به تقسیم غنائم بودند، اما شکست و ضربه اصلی متوجه خود آنان شد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس در ادامه اضافه کرد: ایران مورد آماج حملات عظیم و گسترده بیگانگان قرار دارد و پس از عبور از جنگی هشت ساله که بر وی تحمیل شد، جنگ نرم در مرحله جنگ ترکیبی، قرار گرفته است و هر لحظه دشمن در تلاش است تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نابود سازد و در این راه متحمل هزینه‌های بسیار زیادی برای به ثمر رساندن هدف خود شده است که البته ادعاهای دشمن بیشتر به رویا و خیال مشابه بوده و این رویا را با خود به گور خواهد برد.

اوسطی یادآور شد: دشمن با استفاده از شیوه‌های مختلف جنگ ترکیبی اعم از اقتصادی، نبرد سایبری و اطلاعاتی، نبرد نامنظم و چریکی، حمایت شورش‌های محلی و پشتیبانی و سازماندهی آنان، همواره در حال تلاش و برنامه‌ریزی برای مقابله با نظام اسلامی است.

وی در ادامه همین مطلب گفت: وظیفه آحاد مردم و جامعه اسلامی ایران، دفاع از آرمان‌های انقلاب است،

به گفته وی در ایران مقوله امنیت به تناسب گسترش ابعاد زندگی جمعی بشر جنبه‌های بیشتری یافته است که در همین رابطه تأمین امنیت کشور نیازمند شناخت کافی، مطالعه و هوشیاری در مورد انواع جنگ‌های نوین در عرصه بین‌الملل خواهد بود

اوسطی افزود: جنگ ترکیبی، حکومت، قدرت نظامی و مردم را در بر خواهد گرفت، ما همه از سربازان میهن ایران هستیم و تا پای جان در برابر دشمنان خود به هر نحو ممکن مقاومت خواهیم کرد.

اوسطی خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی نهادینه کردن و اثبات نارضایتی و زنده نگه داشتن آشوب و ناامنی در کشور است و در این راه از غیرانسانی‌ترین اقدامات تروریستی استفاده و بهره خواهد برد.

این مقام مسئول عنوان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با استفاده از قدرت رسانه‌ای که در اختیار دارند، عملیات روانی گسترده‌ای را برای نفوذ منطقه‌ای و برنامه موشکی ایران برای تغییر افکار عمومی و قدرت تحلیل آنها سامان داده و در نهایت بدنبال تغییر ادراک و رفتار دولت، سازمان و گروه‌های تأثیرگذار در حکومت هستند.

نماینده مردم دهگلان و قروه در مجلس با مهم برشمردن نقش مسئولان در جامعه بیان داشت: آمریکا در پی ایجاد خطای محاسباتی در تصمیم‌گیری مسئولان است تا بتواند در درون مسئولان نفوذ کند.

وی در پایان اظهار داشت: تجاوز نظامی به طبس، کودتای نوژه، جنگ تحمیلی هشت ساله، ترور دانشمندان هسته‌ای، تهاجم رسانه‌ای و اعمال تحریم‌های فلج‌کننده به ملت ایران، نمونه‌هایی از جنگ‌های ترکیبی توسط آمریکای متجاوز و رژیم جعلی صهیونیستی بوده که به ملت ایران در چهار دهه گذشته وارد شده است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24455
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.